۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۱۲۷۲

تاکيد جدي مجلس بر نظارت دقيق بر بازار شب عيد

نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: براي جلوگيري از هر گونه اجحاف و تغييرات کمي و کيفي در بازار شب عيد، نمايندگان مجلس از نزديک به مشکلات اقتصادي مردم رسيدگي مي کنند.
تاکيد جدي مجلس بر نظارت دقيق بر بازار شب عيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد سعيد زمانيان با بيان اينکه مجلس شوراي اسلامي بر نظارت و بازرسي دقيق دستگاه هاي مرتبط با بازار تاکيد دارد گفت: نمايندگان با حضور در مراکز خريد و فروش اقلام شب عيد، ضمن اينکه از نزديک با مشکلات فروشندگان و مردم آشنا مي شوند، گزارش نقاط ضعف و قوت دستگاه هاي مرتبط با بازار را به مقامات کشوري ارجاع خواهند داد.

زمانيان افزود: خواسته مجلس از ادارات صنعت معدن و تجارت،بازرسي، تعزيرات حکومتي، بهداشت و ديگر ارگان هاي دخيل در امر بازار نوروز، نظارت و کنترل دقيق قيمت ها و بازرسي کيفيت کالاها و همچنين رسيدگي به گلايه ها و شکايات مردم در خصوص عرضه محصولات شب عيد است.

وي با اشاره به اينکه، پيشتر هم نمايندگان تذکرات جدي به دستگاه هاي مرتبط در زمينه کنترل بازار داده اند، بيان داشت: بهترين راه براي کنترل بازار شب عيد تشکيل کارگروه هايي از فرمانداري ها، ادارات صنعت و معدن و تجارت، بازرسي و تعزيرات و بهداشت محيط براي اعزام اکيپ هاي نظارتي محسوس و غير محسوس در بازار است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۷:۵۲

31 Jan 2020