۰
plusresetminus
انصاري امام جمعه لردگان گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي به هيچ وجه حق ندارند از امکانات دولتي براي کانديداها استفاده کنند.
تاکيد امام جمعه لردگان بر حضور حداکثري مردم در راهپيمايي 22 بهمن/ مديران حق استفاده از امکانات دولتي براي کانديداها را ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان؛ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  اظهار کرد: برگزاري يک انتخابات درست و با حضور مشارکت حداکثري مردم اثرات خوبي براي کشور خواهد داشت و در فضاي بين‌المللي نيز باعث اقتدار نظام خواهد شد.
 
وي گفت: حضور پررنگ مردم در پاي صندوق‌هاي راي آنقدر حائز اهميت است که رهبر معظم انقلاب در بيانات اخيرشان از همه مردم خواستند که در انتخابات پرشور حضور پيدا کنند.

انصاري افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي به هيچ وجه حق ندارند از امکانات دولتي براي کانديداها استفاده کنند و به طور قطع با خاطيان در اين زمينه برخورد قانوني خواهد شد.

وي گفت: اساساً هرگونه استفاده از امکانات دولتي براي کانديداي خاص خلاف قانون شرع و اخلاقي و حق ناس است.

امام جمعه لردگان گفت: دادن وعده هاي دروغين و خريد و فروش راي توسط برخي از کانديداها حرام مسلم شرعي است و مردم بايد با هوشياري خود از رواج اين نوع ناهنجاري ها جلوگيري کنند.
 
خطيب نماز جمعه لردگان به ملاک هاي انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت:  يکي از بهترين ملاک ها براي تشخيص مصاديق صالح و اصلح، معيارهايي است  که از سوي امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند را رعايت کنيم و به بخشي از اين معيارها اشاره داشت، اعتقاد به انقلاب، نظام و قانون اساسي،  پايبند به ولايت فقيه،  داشتن علم و تخصص، وفاداري به مردم و تلاش براي رضايت آنان، عدم استفاده از بيت المال در تبليغات و ...
 
نماينده ولي فقيه در شهرستان لردگان با اشاره به چسباندن عکس و پوسترهاي تبليغاتي بر در و ديوار منازل و مغازه هاي مردم خلاف قانون و حق ناس است و هيچ کس حق ندارد بدون اجازه افراد پوسترهاي تبليغاتي خود را درب خانه و ديوار هاي مردم بچسباند.
 
 حجت الاسلام والمسلمين انصاري امام جمعه لردگان، ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر، همه احاد مردم را به دعوت و حضور گسترده در برنامه هاي دهه مبارک فجر بخصوص در راهپيمايي دشمن شکن 22 بهمن و همچنين انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان خواند و ادامه داد با حضور گسترده خود مثل هميشه فتنه هاي دشمنان  را خنثي و حماسه اي نو خواهيم آفريد.
 
انصاري تقويت اعتقادات و آموزه هاي ديني را در حجاب و عفاف ضروري دانست و گفت:حجاب و عفاف در سلامت جامعه موثر است.
 
وي همچنين خواستار ايجاد تعامل و همکاري از سوي مسئولان دولتي بخصوص امربه معروف، سپاه و بسيج، دولت و صدا و سيما با نيروي انتظامي در راستاي مبارزه با هنجار شکنان بد حجابي شد.

انتهاي پيام/1020ج
 

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۴:۰۷

2 Jan 2020