۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۲۲۵۲
مسئول موسسه خيريه باب الحوائج(ع) اردل خبرداد:

توزيع 100 سبد کالا ويژه شب يلدا بين نيازمندان مناطق محروم اردل

مسئول موسسه خيريه باب الحوائج (ع) شهرستان اردل از توزيع 100 سبد کالا ويژه شب يلدا بين نيازمندان مناطق محروم اين شهرستان خبرداد.
توزيع 100 سبد کالا ويژه شب يلدا بين نيازمندان مناطق محروم اردل
به گزارش جهانبین نیوز، مهري احمدي مسئول موسسه خيريه باب الحوائج (ع) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به رسالت اين موسسه در حمايت از افرار نيازمند و محروم گفت: يکي از چند کار ويژه مهم اين موسسه خيريه تهيه اقلام مصرفي براي محرومين جامعه است که در اين چند سال فعاليت اين موسسه در شهرستان بحمدالله اقدامات موثر و خوبي با همکاري خيرين منطقه رخ داده و سعي کرديم تا با همياري همه مردم غبار محروميت را از اين شهرستان بزداييم.

احمدي افزود: اين اقلام شامل شيريني- آجيل–برنج و مرغ مي باشد که از طريق خيرين اردلي براي توزيع در بين نيازمندان در اختيار اين موسسه گذاشته شد که قبل از فرا رسيدن شب يلدا در بين خانوارهاي شهر کاج-آليکوه- روستاي دهنونده-اردل-دشتک- توزيع شد.

وي بيان کرد: به ياري خداوند و به همت خيرين، امسال خانواده هايي که نمي توانستند در چنين مناسبت هايي دل فرزندان خود را شاد کنند، مثل ساير خانوارها شب يلدا را به خوبي و خوشي و شادي گرامي مي دارند و دل فرزندان خود را شاد مي کنند.

وي اظهار کرد: کمک به هم نوع نيازمند و بهره مندي از توان توانمندان در دستگيري از نيازمندان و ايجاد زمينه مشارکت خيرين و نيکوکاران جامعه در اجراي برنامه هاي عام المنفعه و خيريه از ديگر اهداف اين طرح است.

مسئول موسسه خيريه باب الحوائج (ع) شهرستان اردل گفت: خيرين و نيکوکاران مي توانند کمک هاي انسان دوستانه خود را براي نيازمندان به اين موسسه تحويل يا با شماره ۰۹۱۳۰۰۷۰۲۳۶ تماس حاصل فرمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۰:۲۶

28 Dec 2019