۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۱۷۲۲۲
مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

برگزیدگان نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند

با پایان یافتن داوری آثار رسیده به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد، 27 اثر برگزیده در 3 گروه سنی معرفی شدند.
برگزیدگان نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی معرفی شدند
به گزارش جهانبین نیوز، جواد کارگران اظهار داشت: با اعلام رای داوران، برگزیدگان نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در سه مقطع سنی کودک ،نوجوان و بزرگسال،در بخش های شعر، داستان و قطعه ادبی اعلام شدند.

وی، اشاعه فرهنگ منور رضوی را مهم ترین هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین، تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با معرفی برگزیدگان کودک این جشنواره بیان داشت: در بخش شعر امیرحسن ابراهیمی خبیر از تهران، محمد صدرا ابراهیمی خبیر از تهران و سیده سحر کاظمی از چهارمحال و بختیاری مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در هیمن گروه و در بخش داستان، امیر برخیا معصومی از کهکیلویه وبویر احمد ، امیر حسن سلمانی از گلستان و ریحانه شیرانی از چهارمحال و بختیاری مقام کسب نمودند.

کارگران با اشاره به برگزیدگان قطعه ادبی این گروه سنی گفت: زینب مشتاقی از مرکزی، عارفه صباغی از خراسان جنوبی و آریا جوانمهر از گلستان در بخش قطعه ادبی اول تا سوم شدند.

دبیر جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی بیان داشت: در بخش شعر و در گروه سنی نوجوان علی مردانی از آذربایجان غربی، طاها ارجونی از گلستان و ستاره رفیعیان از گیلان مقام های اول تا سوم شدند.

کارگران با تقدیر از نوجوانان برتر این جشنواره گفت: زینب دلاور از اصفهان، سیده فاطمه قریشی نیا از اردبیل و سارا نظری از چهارمحال و بختیاری نوجوانان برگزیده این جشنواره در بخش داستان معرفی شدند.

وی بیان داشت: رضا داود آبادی از مرکزی، مطهره اقبالی نیا از چهارمحال و بختیاری و سودا فکور از اردبیل در بخش قطعه ادبی برتر شدند.

وی با اشاره به برگزیدگان بزرگسال این جشنواره گفت: سعیده مولوی زاده از تهران، هادی فردوسی از فارس، نیره هاشمی از خراسان رضوی شاعران برتر شناخته و در بخش داستان، منصور استرکی از لرستان، فریبا داود آبادی از مرکزی و امید مردانی از چهارمحال و بختیاری داستان نویسان برتر جشنواره و زهرا یکه فلاح از قزوین و زینب سنچولی از گلستان و نسیم نوروزی از اصفهان قطعات برتر ادبی را نوشته اند.

کارگران خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم شرایط مناسبی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره فراهم شده است.

مراسم پایانی نهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی ۱۱ شهریور همزمان با دهه کرامت برگزار و طی مراسمی با حضور برخی از برگزیدگان از ۲۷ اثربرتر این جشنواره تجلیل خواهد شد.

نهمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی با ۱۵۰۰ اثر و مشارکت۸۰۰ هنرمند برگزارشد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۱۹

27 Dec 2019