۰
plusresetminus
امام جمعه کوهرنگ در خطبه های این هفته کوهرنگ گفت:آنچه امروز در اوکراین اتفاق می افتد نتیجه خودخواهی و خودسری امریکا و غرب است،با هوچی گری و اغتشاش در اوکراین یک دولت قانونی را سرنگون کردند،خنده دار در این اتفاق این است که دولت غیرقانونی و دست نشانده را سرکار آوردند،حالا انتظار دارند پای مردمی که حامی دولت قانونی بودند در مقابل دولت غیرقانونی تمکین کنند.
امام جمعه کوهرنگ: آنچه امروز در اوکراین اتفاق می افتد نتیجه و اوج خودسری امریکا و غرب است

به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر،،سید شهاب الدین طباطبایی در مساله اوکراین فتنه 88 ایران را مثال زد و گفت: خوابی که در فتنه 88 برای ایران دیده بودند همین بود که به فضل پروردگار و حضور حماسی ملت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تعبیر نشد.

طباطبایی در ادامه افزود: کسانی که از بحران فتنه و فتنه گران 88 دم میزنند از خواب غفلت بیدار شوند و سر عقل بیایند امروز اوکراین همان نقشه شوم فتنه گران 88 برای آن روز ایران بود وکه به فضل الهی نقش بر آب شد.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ با تبریک ولادت امام علی النقی و ولادت حضرت علی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای ستاد برگزاری جشنواره اعتکاف و بیانات ایشان گفت: بیانات مقام معظم رهبری همیشه راهگشاست.

وی در ادامه افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی از سنت های حسنه و مبارک که در گذر زمان به فراموشی سپرده شده بودند احیا شده است.

ایشان با توجه به استقبال بسیار زیاد جوانان برای ثبت نام اعتکاف تاکید افزود: امروز در هیچ جای دنیا این همه جوان متدین و انقلابی سراغ نداریم که اینچنین مشتاقانه خود را برای مراسم اعتکاف آماده می کنند مردم ما به اسلام تعلق خاطر دارند.

طباطبایی با تبریک هفته هلال احمر،امدادگران هلال احمر را به فرشتگان آسمانی تشبیه کردند و گفت: مردم امروز هلال احمر را به عنوان فرشتگان نجات خود می بینند در هر حادثه ای آماده اند.

وی تصریح کرد: این فرشتگان کم توقع و مخلص باعث تسلی بخشیدن به مردم می شوند و این جمعیت معنوی را که مردم می بینند آرامش می گیرند،این برکاتی است که برای جمعیت هلال احمر است خداوند به آنها داده است.

امام جمعه کوهرنگ از فداکاری امدادگران تشکر صمیمانه کرد و تاکید کرد: حضور در برخی معرکه ها بازی با جان است که این فرشتگان به خوبی از پس آن بر می آیند.

انتهای خبر/ح

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۵۰

26 Dec 2019