۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۲
امام جمعه شهر اردل:

حقانيت مواضع ايران در سازمان ملل براي جهانيان ثابت شد

امام جمعه شهر اردل گفت: سخنراني رئيس جمهوري در سازمان بين الملل پاسخ محکمي به استکبار جهاني بود و حقانيت بيشترمواضع ايران را درپي داشت.
حقانيت مواضع ايران در سازمان ملل براي جهانيان ثابت شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت:تقواي الهي يعني دوري از گناه و انسان مومن نه تنها گناه نمي‌کند، بلکه نمود تقوا در عمل و رفتار او قابل مشاهده است و با رعايت تقواي الهي فرد متقي نه تنها از آتش جهنم دور مي‌شود، بلکه مورد لطف و رحمت الهي قرار مي‌گيرد و اين به معناي سعادت واقعي است.

بهرامي با اشاره به اينکه سعادت نهايي و واقعي که خداي متعال در قرآن‌کريم نيز به آن تاکيد دارد، کسب رحمت الهي از طريق رعايت تقواي الهي است، تصريح کرد: عده‌اي سعادت را در زندگي دنيوي مي‌دانند در حالي که سعادت واقعي و فوز عظيم در کسب رضاي الهي است.

حقانيت مواضع ايران در سازمان ملل براي جهانيان ثابت شد

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به سخنراني اخير رياست جمهوري در سازمان ملل متحد،اظهار داشت: سخنراني دکتر روحاني در سازمان ملل فرصت بسيار خوبي بود براي اين که ما حقانيت کشورمان را به رخ جهانيان بکشانيم و اين اقدام به خوبي صورت گرفت.

بهرامي تصريح کرد: رييس جمهوري هم موضوع را به خوبي مطرح کرد و حقانيت کشورمان را به زيبايي به تصوير کشيد و نشان داد که ايران کشوري قدرتمند و عزتمند است.

خطیب جمعه اردل گفت: دکتر روحاني حقانيت و مظلوميت ايراني ها و ظلم آمريکايي ها را به تصوير کشيد و ظلم هايي را که تروريست ها در حق مردم ايران کرده اند را به خوبي در سخنانش ترسيم کرد.

وي با اشاره به سخنراني ترامپ پيش از رييس جمهوري کشورمان در سازمان ملل گفت: سخنراني تند ترامپ در سازمان ملل حقانيت ايران را بيشتر به جهانيان ثابت کرد و صداي کشورمان بيشتر به گوش جهانيان رسيد.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به وضعيت آشفته اقتصادي کشورگفت:اوضاع اقتصادي کشور مناسب نيست و قيمت ها روز به روز افزايش مي يابند.

حجت الاسلام بهرامي گفت: واقعيت آن است که ميزان رضايتمندي مردم از دستگاهاي کشور نسبت به مسئله اقتصاد وبرخورد بامفسدان اقتصادي رضايت بخش نيست کم کاري دربرخورد بامفاسد،عدم سرعت وقاطعيت دربرخورد ضربه ي جدي به کارآمدي نظام خواهدزد، انتظار است دستگاهاي مختلف کشو رو مسئولان براي رفع اين مشکل تحرک بيشتروتصميمات جدي تر بگيرند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۳:۴۷

27 Dec 2019