۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۰۹۰۲
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی

داشتن برنامه خوب نيازمند آمار دقيق است

نماینده مردم اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت :مردم با ماموران سرشماري همکاريهاي لازم را انجام دهند زيرا داشتن برنامه خوب نيازمند آمار دقيق است.
داشتن برنامه خوب نيازمند آمار دقيق است
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر علي کاظمي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در جلسه ستاد نماز جمعه فارسان اظهار کرد: مردم با ماموران سرشماري همکاري هاي لازم را انجام دهند  زيرا داشتن  برنامه خوب نيازمند آمار دقيق مي باشد اميد است مردم حوزه انتخابيه  اينجانب  به خوبي با ماموران سرشماري همکاري کنند.

وي تصريح کرد: زماني دولت مي تواند در ارائه خدمات به ملت موفق عمل کند، که اطلاعات صحيح و درستي در اختيار داشته باشد و اين مهم در گرو اجراي سرشماري و شرکت و همکاري همه اقشار مختلف جامعه در سرشماري است.

وي اضافه کرد: دولت براي ترسيم برنامه ها و اهداف خود و برنامه ريزي هاي کلان کشوري نيازمند داشتن اطلاعات صحيح از آمار جمعيتي است، بنابراين سرشماري بايد با حساسيت بيشتري اجرا شود.

وی در خاتمه افزود: در سرشماري نفوس و مسکن 95 برخلاف سرشماري هاي قبلي کمتر از فرم هاي کاغذي استفاده مي شود و خانوارهايي که به اينترنت دسترسي داشته باشند، به صورت خود اظهاري نسبت به تکميل اطلاعات خود اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام1026ج /590پ


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۳:۲۶

11 Jan 2020