۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۲۹۸۲
فرمانده سپاه ناحيه فارسان:

52 عنوان برنامه در دهه فجر در فارسان برگزار مي‌ شود

فرمانده سپاه ناحيه فارسان گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در دهه فجر امسال سپاه ناحيه فارسان 52 عنوان برنامه برگزار مي‌کند.
52 عنوان برنامه در دهه فجر در فارسان  برگزار مي‌ شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار موسي انصاري در گفت‌ و گو با خبرنگار پيرغار اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبي براي بازخواني انقلاب اسلامي و تبيين نقش عناصر سازنده و دستاوردهاي آن است.
 
وي افزود: در اين دهه ي مبارک، نشست هاي بصيرتي با تبيين نقش امام و انقلاب، گفتمان امام و رهبري و شناخت استکبار،برگزاري روز شهرستان،رژه موتوري،افتتاح نمايشگاه عکس انقلاب،سرکشي از خانواده هاي شهدا،غبارروبي گلزار شهداء،نشست هاي سبک زندگي اسلامي،کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم از مهمترين برنامه هاي است که  در سطح پايگاه هاي مقاومت بسيج و به خصوص واحد هاي مقاومت دانش آموزي برگزار خواهد شد.

جمهوري اسلامي ايران اقتدار، صلابت و امنيت خود را مديون خون شهيدان است
 
وي تصريح کرد : نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اقتدار، صلابت و امنيت و پيشرفت خود را مديون خون شهيدان گلگون کفن انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مي داند و بايد در راستاي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و آرمانهاي آنان و حفظ ارزشها ، مناسبت ها و ايام الله ها را پويا و باشکوه برگزار نمائيم.
 
وي ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ايثارگران خاطرات و حماسه آفريني شهداي دوران سرنوشت ساز پيروزي انقلاب اسلامي را در خاطر ما زنده مي کنند لذا تکريم و ديدار با آنها در ايام دهه فجر بايد در اولويت برنامه هاي فرهنگي هر رده و حوزه قرار گيرد .
 
وي همچنين برگزاري مراسم سراسري راهپيمايي يوم الله بيست و دوم بهمن در سطح شهرستان فارسان با حضور بسيجيان عزيز را که دو شادوش مردم ولايت مدار و مؤمن شهر و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، از ديگر برنامه هاي سراسري گراميداشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برشمرد.
 
و در پايان از همه گساني که دغدغه انقلاب اسلامي و شهداء عزيز را دارند خواست در مسير ترويج ارزشهاي انقلاب اسلامي و زنده نگه داشتن ياد و خاطره دوران انقلاب تلاش کنند و براي همه از درگاه حضرت حق آرزوي موفقيت و سربلندي را آرزو کرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۵۵

28 Dec 2019