۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۵۵۹۲
کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری:

دولتمردان مواضع لازم را در مقابل اقدامات آمریکا و نقض برجام داشته باشند

کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تنها راه برون‎رفت کشور از بحران‌های اقتصادی تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است افزود: باید دولت‌مردان مواضع درستی در مقابل این اقدام آمریکا و نقض برجام داشته باشند.
دولتمردان مواضع لازم را در مقابل اقدامات آمریکا و نقض برجام داشته باشند
سیف‌الله مطلبی کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حقیقت در مورد بدعهدی آمریکا بارها از زبان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که سیاست‌های ظالمانه آمریکا را به خوبی شناختند مطرح شده است.

وی تصریح کرد: لازم بود که جوانان امروزی ببینند چپاولگری و سیاست استعماری آمریکا را چون برای نسل های اول انقلاب این موضوع واضح و روشن بود که آمریکا بدعهد است و بر سر قول و قرار خود نمی‌ماند.

مطلبی یادآور شد: افرادی که از نسل‌های گذشته بوده و در دستگاه اجرایی دولت درحال خدمت هستند بویژه رئیس جمهور که همه هم و غم‌شان را روی این موضوع گذاشتند داشتن نگاه خوشبینانه به این قضیه بعید بود چون رعایت حداقل احتیاط در این مورد نیاز بود.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری افزود: بدعهدی آمریکا همیشه برای ما روشن بوده و هست و از طرفی ما همیشه گفته‌ایم که ما دلخوشی به هیچ یک از قدرت‌های عالم نداریم.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا و انگلیس هیچ کدام قابل اعتماد نیستند و ما هم به این سخن امام (ره) پایند هستیم و تاریخ ایران پر است از خیانت‌های این کشورها به مردم و بنابراین نباد چشم امید به این کشورها داشت.

مطلبی یبان داشت: باید واقع‌بین باشیم و اجازه ندهیم لجاجت‌ها باعث شود تصمیماتی بگیریم که به ضرر کشور است.

این کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: متاسفانه در برجام ما امتیازات بسیاری دادیم و امروز بعد از گذشت چندین سال دولتمردان خود به این موضوع اذعان دارند که آمریکا به برجام پایبند نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه برون‎رفت کشور از بحران‌های اقتصادی تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است افزود: باید دولت‌مردان مواضع درستی در مقابل این اقدام آمریکا و نقض برجام داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۲۰

30 Dec 2019