۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۷۵۷۲
فرمانده انتظامي بروجن خبر داد

زخمي شدن مرد ۵۷ ساله بر اثر تيراندازي در بروجن

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن از زخمي شدن مرد 57 ساله بر اثر تيراندازي خبر داد و گفت: عامل تيراندازي در كمتر از يک ساعت دستگير شد.
زخمي شدن مرد ۵۷ ساله بر اثر تيراندازي در بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شكري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: عامل تيراندازي به سمت مردي ۵۷ ساله که منجر به جرح وي شده بود در كمتر از يک ساعت دستگير شد.

شکري گفت: در پي وصول گزارشي مبني‌بر وقوع تيراندازي منجر به جرح مرد ۵۷ ساله اي در يكي از خيابان هاي شهر بروجن سريعا موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با احراز صحت و سقم موضوع پس از انجام تحقيقات دقيق پليسي ضارب را شناسايي و با كسب مجوز قضائي وي را در كمتر از يک ساعت به همراه يک قبضه اسلحه شكاري دستگير کردند.

شکري ادامه داد: ماموران پليس در بازرسي از مخفيگاه وي دو قبضه اسلحه شكاري غير مجاز و ۳۵۰ گرم موادمخدر شامل ترياک و شيشه كشف كردند.

فرمانده انتظامي بروجن با اشاره به اين كه حال عمومي مصدوم رضايت بخش است، گفت: متهم در بازجوئي پليس انگيزه خود از تيراندازي را اختلافات خانوادگي با بستگان عنوان كرد.

سرهنگ شكري در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي جامعه در راس برنامه هاي پليس بروجن قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۵۱

9 Jan 2020