۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۳۲
صبح امروز در چهارمين روز از گراميداشت هفته ناجا:

مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي، مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي با حضور خانواده معظم شهدا، مردم ولايت مدار، امام جمعه، فرماندار و مسئولين دولتي در ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان برگزار شد.
مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سيد مهدي تاج‌زاد امام جمعه لردگان در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي که در ستاد فرماندهي انتظامي این شهرستان برگزار شد، ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي گفت: با وجود توطئه‌هاي فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوري اسلامي ايران امن‌ترين کشور منطقه است و در اين راه مديون تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي مسلح و پليس در مرزها و داخل شهرها هستيم.

وي بيان کرد: امنيت داخلي در سايه تلاش‌هاي بي‌دريغ عوامل انتظامي و مرزباني محقق شده است و مردم بايد قدردان زحمت هاي اين تلاشگران باشند.

امام جمعه لردگان گفت: نيروي انتظامي به عنوان حافظ امنيت، آسايش و آرامش مردم و نشانه اقتدار، نظم و انضباط در جامعه است.

تاج زاد افزود: هر کدام از شهدا  نماد يک دنيا فداکاري است و اگر پرچم جمهوري اسلامي در کشور بر افراشته شده از برکت خون شهداست و بالاترين نعمت امنيت است.

سرهنگ سيروس ميرزائي فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان در پايان اين مراسم به اقدامات يک ساله  نيروي انتظامي شهرستان اشاره کرد و  گفت: هفته نيروي انتظامي با شعار «پليس مقتدر، امين مردم» از جمعه 13 مهرماه آغاز شده و تا پنجشنبه 19 مهرماه ادامه خواهد داشت.

روزشمار هفته ناجاوي افزود: هنر پليس عدم استفاده از قدرت است رافت و مهرورزي و رعايت حقوق شهروندي، امانت داري و رعايت مسائل اخلاقي از جمله برنامه هاي نيروي انتظامي است.
 





انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۱۳

27 Dec 2019