۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۱۸۱۲

مردم شهرستان اردل چشم انتظار شروع به کار سدبهشت آباد

احداث سد بهشت آباد يکي از مهترين مطالبات چندين ساله مردم شهرستان اردل بوده که اجرايي شدن اين پروژه تعيين كننده آينده شهرستان و استان است.
مردم شهرستان اردل چشم انتظار شروع به کار سدبهشت آباد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سد بهشت آباد از مهم‌ترين ضرورت‌هاي شهرستان اردل با هدف ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد و شكوفايي اقتصاد است كه در سفرهاي استاندار به شهرستان مورد توجه جدي قرار گرفته است اما شنيده ها حاکي از آن است که اين پروژه تعطيل شده است و اين موضوع باعث نگراني و نااميدي مردم شده است، چشم اميد جوانان اردل و كشاورزان به اجرايي شدن اين پروژه سرنوشت‌ساز و تعيين كننده آينده شهرستان و استان است.

هدف اصلي اين پروژه انتقال آب به استان هاي همجوار و شکوفايي و آبادسازي شهرستان و استان مي باشد. از مسئولين استاني انتظار میرود که با کنار گذاشتن اختلافات و با تدبير به اين موضوع بنگرند و اميد چندين ساله مردم اين شهرستان را به یاس مبدل نکنند .

بهره برداري از سد بهشت آباد عليرغم تأمين آب آشاميدني چند استان ،هزار شغل ديگر ايجاد مي‌كند و مي‌تواند تحولي عظيم در كشاورزي شهرستان و استان ايجاد نمايد.

همانطور که فرماندار شهرستان اردل و همچنين استاندار محترم چهارمحال وبختياري احداث سد بهشت آباد را يکي از بهترين مطالبات شهرستان بيان کردند و طبق قول مساعدي که درخصوص شروع به کار اين سد در آغاز سال ۹۴ دادند انتظار مي‌رود اميد مردم رنج‌ديده و محروم شهرستان‌ اردل نااميد نگردد و در آينده‌اي نه چندان دور شاهد شروع به کار اين پروژه باشيم.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۵:۱۳

13 Jan 2020