۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۳۸۸۲
امام جمعه موقت لردگان:

مسئولين به شعارسال جامعه عمل بپوشند و مشکلات توليدي و بيکاري جوانان را حل کنند

امام جمعه موقت لردگان گفت: مسئولان با نصب العين قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري به شعارسال اقتصاد مقاومتي و توليد-اشتغال، جامعه عمل بپوشند و مشکلات توليدي و بيکاري جوانان را حل کنند.
مسئولين به شعارسال جامعه عمل بپوشند و مشکلات توليدي و بيکاري جوانان را حل کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت السلام منصوري امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن تبريک سال جديد گفت: انسان بايستي در زندگي خود داراي شناخت در خصوص اصول دين، فروع دين و علم اخلاق باشد، اگر شناخت نداشته باشد انساني جاهل ونادان است و نمي تواند به درستي زندگي کند پس براي هر انسان شناخت اصول دين، فروع دين و علم اخلاق لازم است تا در جامعه بتواند درست زندگي کند.

وي افزود: در مکتب دو نوع جهاد داريم، يکي جهاد اصغر که همان راندن متجاوزان از خاک خود و دفاع از خود است و دوم جهاد اکبر که مبارزه با نفس است.

حجت السلام منصوري با تبريک به مناسبت حلول ماه رجب اظهار داشت: عبادت در اين ماه بسيار سفارش شده است ملائک در اين ماه از آسمان ها ندا مي دهند به ذکر کنندگان و عبادت کنندگان و هر کس طلب هدايت کند در اين ماه هدايت مي شود.

وي اشاره داشت: از اعمال ماه رجب اعتکاف و روزه گرفتن است و از جوانان و نمازگزاران خواستند تا در برنامه هاي اعتکاف شهرستان شرکت کنند.

مسئولين به شعارسال جامعه عمل بپوشند و مشکلات توليدي و بيکاري جوانان را حل کنند

امام جمعه موقت لردگان، در خطبه دوم اين هفته با شاره به نام گذاري سال جديد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي هر ساله با تاکيد بر يک شعار محوري و يک تذکر خاص به همه مردم و مسئولان سال جديد را آغاز مي کنند و امسال را نيز که مزين است بنام سال اقتصاد مقاومتي و توليد-اشتغال، مسئولين با نصب العين قرار دادن فرمايشات مقام معظم رهبري به اين شعار جامعه عمل بپوشند و مشکلات توليدي و بيکاري جوانان را حل کنند اقتصاد نفتي را کم رنگ کنند، ابهامات اقتصاد مقاومتي را بر دارند از دلال بازي، رانت خواري و از واردات بي رويه جلوگيري شود و به توليدات داخلي اهميت دهند و اجناسي که در داخل توليد مي شود از واردات آن جلوگيري شود.

منصوري از اقدام متقابل دولت مبني بر تحريم چند شرکت آمريکايي تشکر کرد و گفت: اين در شعار است در عمل هم بايستي اقداماتي صورت گيرد وي در مثال به دو شرکت آدامس سازي و نوشابه که با برند آمريکايي در ايران کار مي کنند و امثال آنها را بايد تحريم کنند.
 
وی به انتخابات هم اشاراتي داشت و گفت: کساني که از روي دلسوزي و خدمت در انتخابات شوراهاي شهر و روستا ثبت نام کردند از آنها تشکر مي شود اما افرادي با شعار هاي خدمت وارد شدند با ادبيات خاصي هم مي خواهند راي مردم رابگيرند اين افراد سياست بازند به مادر نا تني معروفند مواظب آنها باشيد.
 
حكومت جمهورى اسلامى، يک حكومت دموكراسى واقعى است

وي به روز 12 فروردين روز جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: حكومت جمهورى اسلامى، يک حكومت دموكراسى واقعى است. و اين روزاز بزرگترين اعياد مذهبي و ملي ما است. ملت ما بايد اين روز را عيد بگيرند و زنده نگه دارند.

حفاظت از طبيعت و جنگل در 13 فروردين  

خطيب جمعه اين هفته افزود: روز 13 فروردين روز طبيعت نام گذاري شده است و از مردم عزيز مي خواهيم در اين روز مواظب جنگل ها باشند از آتش زدن و قطع شاخه درختان خودداري کنند و طبيعت را آلوده و خراب نکنند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۶:۴۵

29 Dec 2019