۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۵۸۶۲
با حضور مديرکل دفتر ستاد ملي بازآفريني شهري پايدار وزارت راه و شهرسازي

مسائل و مشکلات روستاهاي الحاقي به شهر لردگان مورد بررسي قرار گرفت

مديرکل دفتر ستاد ملي بازآفريني شهري پايدار وزارت راه و شهرسازي براي بررسي مشکلات طرح الحاقي روستاهاي حاجي آباد، شيراني و خاردان به شهرستان لردگان سفر کرده است.
مسائل و مشکلات روستاهاي الحاقي به شهر لردگان مورد بررسي قرار گرفت
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ به منظور بررسي مشکلات سه روستاي الحاقي حاجي آباد، شيراني و خاردان به شهر لردگان جلسه اي با حضور مهندس نريمان مصطفايي مديرکل دفتر ستاد ملي بازآفريني شهري پايدار وزارت راه و شهرسازي و مسئولين استاني و شهرستاني در فرمانداري لردگان برگزار شد.
 
مهندس مصطفايي، هدف از برگزاري اين جلسه را بررسي وضعيت مشکلات جاده، کوچه ها، فضاي سبز، جداول و... اين سه روستا  عنوان کرد و گفت: همزمان با اجراي طرح تفصيلي شهرستان لردگان قرار است مشکلات اين سه روستا بررسي و ساماندهي شود و اميد است بتوان کاراي اين روستاهاي الحاقي را تعريف و انجام داد.

وي گفت: قرار شد ستاد بازآفريني شهرستان لردگان تشکيل شود و برنامه هاي پيشنهادي اين ستاد بررسي گردد تا بتوان در جلسه اي که در سطح ملي و با حضور فرمانداران و شهرداران برگزار مي شود رديف بودجه اي براي اين سه روستا مشخص و مشکلات شهرستان مرتفع گردد.
 
 علي فتاحي بخشدار مرکزي شهرستان لردگان نيز گفت: سه روستاي الحاقي که به  تازگي به شهرستان لردگان ملحق شده اند وضعيت مناسبي ندارد و نيازمند اين است که فکري اساسي در اين مورد صورت بگيرد.
 
در پايان جلسه از سه روستاي حاجي آباد، خاردان و شيراني بازديد به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۶:۴۰

16 Jan 2020