۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۱۸۰۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

اجراي بيش از 51 برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان فارسان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از اجراي بيش از 51 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
اجراي بيش از 51 برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، سرهنگ موسي انصاري افزود: همه پايگاه‌هاي مقاومت شهرستان در راستاي گراميداشت هفته بسيج، برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري برگزار مي‌کنند که شمار اين برنامه‌ها بيش از 51  برنامه است.

وي با اشاره به اينکه تلاش زيادي براي برگزاري اين برنامه‌ها انجام‌ شده است، افزود: برنامه‌ريزي‌ها بر اساس نياز جامعه هدف که همانا نسل جوان است، انجام‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحيه فارسان با تأکيد بر اينکه توجه به نسل سوم انقلاب در بسيج از اهداف عاليه نظام به‌شمار مي‌آيد، خاطر نشان کرد: آينده‌سازان انقلاب و جامعه ايران نسل سوم هستند و به اين دليل مي‌کوشيم تا با برنامه‌هاي تأثيرگذار در اين زمينه گام‌هايي اساسي برداريم.

وي اظهار داشت: عمده ترين نقش بسيج در بعد از انقلاب توليد قدرت نرم در مقابل جنگ نرم بوده است.

وي با اشاره به اهميت بسيج و نقش آن تصريح کرد: اعتماد کردن به قشر جوان و ايجاد قوت قلب در داخل کشور و ايجاد بيم و وحشت در دل دشمنان اسلام از جمله نقش آفريني بسيج است.

انصاري به برخي از برنامه هاي شاخص اين هفته نيز اشاره کرد و اظهار داشت: سرکشي از خانواده معظم شهدا و رزمندگان ،نشست هاي بصيرتي ،برپايي نمايشگاه با موضوع هفته بسيج ، يادواره آبرروي محله ،برگزاري دوره ها و کلاس هاي اموزشي در مورد اقتصاد مقاومتي ،برگزاري محفل انس با قرآن ، شبي با خاطره ،نشست هاي نهضت روشنگري ، عطرافشاني قبور مطهر شهدا ، تجليل از بسيجيان نمونه پايگاه،يادواره شهداي فرهنگي،گراميداشت شهيد شاخص اداري و کارگري شهرستان از جمله مهمترين برنامه هايي است که در اين هفته برگزار مي شود.

وي با اشاره به گردهمايي بزرگ بسيجيان با موضوع اجتماع بزرگ مدافعان حرم  در 5 آذر ماه اشاره کرد و گفت: در اين روز شاهد اقتدار و تجمع بسيجيان شهرستان خواهيم بود.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۱:۱۹

29 Dec 2019