۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۲
امام جمعه موقت لردگان:

به کوري چشم دشمنان جشن چهل‌سالگي انقلاب را برگزار مي‌کنيم

امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: ما به زودي به کوري چشم دشمنان جشن چهل‌سالگي انقلاب را مي‌گيريم و دشمنان را نا اميد مي‌کنيم.
به کوري چشم دشمنان جشن چهل‌سالگي انقلاب را برگزار مي‌کنيم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز از لردگان؛ حجت الاسلام حسين قاسم پور امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به شهادت امام حسن عسکري(ع) اين روز را تسليت گفت و به تشريح اوصاف و خصوصيات آن امام معصوم براي نمازگزاران پرداخت.

وي در ادامه گفت: سرچشمه تمام خوبي ها خدا است و سرچشمه تمام بدي ها از ماست و ما بايد هميشه مراقب اعمال و رفتارمان باشيم.

قاسم پور به مناسبت فرارسيدن ايام ولادت پيامبر اكرم(ص) گفت: هفته وحدت، فاصله ميان ۱۲ ربيع‌الاول (سالكَرد ولادت پيامبر اكرم(ص) بنا بر روايات اهل سنت) تا ۱۷ ربيع‌الاول (تاريخ ولادت رسول الله(ص) بنابر روايات شيعه) است. که از سوى امام خمينى به‌عنوان هفته وحدت بين شيعه و سنى نامگذارى شده است.
 
وي افزود: دشمنان جهان اسلام ازجمله رژيم صهيونيستى، آمريكا و انگليس در راس دشمنان وحدت قرار دارند و بسيارى از ديگر حركت‌هاى ضد وحدت در داخل و خارج از كشورهاى اسلامى را آن‌ها هستند كه رهبرى و مديريت مى‌كنند.
 
وي در ادامه ضمن تشکر از عملکرد قوه قضاييه جهت برخورد با مفسدين اقتصادي گفت: با برخورد با اين دو نفر مردم خوشحال شدند و خواستار ادامه روند برخورد با مفسدين اقتصادي شدند  و از عملکرد نيروهاي نظامي و  انتظامي نيز جهت برقراري نظم براي زائرين اربعين حسيني تشکر کردند.
 
امام جمعه موق لردگان به نهم ربيع الاول؛ آغاز امامت امام منتظر حضرت مهدى موعود(عج) نيز اشاره نمود و گفت: نهم ماه مبارك ربيع الاول، مصادف با سالروز آغاز امامت امام غايب شيعيان حضرت مهدى موعود(عج) است؛ امامى كه سايه لطف و رحمت او بر سر شيعيان است و همچون آفتابى عالم تاب، تمامى هستى را از وجود ذى جود خود بهره‌مند مى‌گرداند، اما در پس پرده غيبت است و نظرها از ديدن روى دلرباى او محروم گشته است.

وي افزود: اميد است با انجام وظايف و تكاليف مربوط به دوره غيبت، بتوانيم در شمار منتظران واقعى آن حضرت باشيم و هنگام ظهور مهدى موعود(عج)، شايستگى همگامى به آن سوار سبزپوش را به دست آوريم.
 
حجت الاسلام حسين قاسم پور در ادامه به دهم ربيع‌الأول، سالروز ازدواج آسمانى حضرت محمد(ص) و حضرت خديجه(س) اشاره کرد و گفت:  شخصيت والاى حضرت خديجه (س) در مكه‌ از اصيلترين اقوام عرب و قريش بود كه اصالت خانوادگى و نجابت ذاتى او در مكه، زبانزد خاص و عام بود. از مكنت مال فراوانى برخوردار بود،

وي افزود: حضرت خديجه اولين زنى بود كه دعوت پيامبر به اسلام را لبيك گفت و از همان زمان با تمام توان و دارايى خود رسول خدا(ص) و دين خداوند را در سختترين شرايط زمانه و در اوج ظلم و ستم مشركان، با عشق و ايثار و بدون كمترين ترديدى يارى نمود .
 
حجت الاسلام قاسمپور در پايان گفت: امروزه شاهد توهين هاي بي شرمانه سران آمريکا هستيم به مانند مشاور ترامپ که اعلام کرده بود ايران 40 سالگي انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت اما به کوري چشم دشمنان ما چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب را به صورت با شکوه برگزار خواهيم نمود. همانگونه که براي 13 آبان هزاران شايعه براي عدم حضور مردم به وجود آوردند اما مردم ما با بصيرت و آگاهي و به صورت باشکوه در راهپيمايي دشمن شکن 13 آبان حضور پيدا کردند و دوباره مشت محکمي به دهن دشمنان زدند.
 
انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۲۲

27 Dec 2019