۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۲۸۱۱۲
در سرتیشنیز؛

پيکر شهيد مدافع حرم "علي طاهري" تشييع و به خاک سپرده شد

پيکر مطهر شهيد مدافع حرم، سرهنگ دوم پاسدار علي طاهري سرتشنيزي در ميان انبوه اشک و ماتم خانواده و دوستان و آشنايان و همرزمان و حاضران در مراسم تشييع پيکر آن شهيد، تشييع و خاکسپاري شد.
پيکر شهيد مدافع حرم "علي طاهري" تشييع و به خاک سپرده شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار پيکر مطهر شهيد مدافع حرم مقدس حضرت زينب سلام‌الله عليها امروز با شکوهي خاص و کم‌نظير برسر دستان داغدار و عزادار خانواده، جمعي از اهالي روستاي شهيدپرور سرتشنيز، جمعي از هم‌رزمان آن شهيد و برخي از مسئولان استان چهارمحال و بختياري و شهرستان کيار تشييع و به خاک سپرده شد.

مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد علي طاهري سرتشنيزي از ساعت ۱۱روز چهارشنبه از ورودي روستاي سرتشنيز تا گلزار شهداي اين روستا آغاز شد که به دليل حضور بي‌نظير مشايعت‌کنندگان و ازدحام جمعيت اين مسير ۲ کيلومتري در زماني بيش از ۱ ساعت طي شد.

با رسيدن پيکر مطهر شهيد مدافع حرم به گلزار شهدا روستاي سرتشنيز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمين سرافراز مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري مشايعت‌کنندگان بر پيکر شهيد علي طاهري نماز گزاردند و سپس در مراسمي باشکوه پيکر پاک اين شهيد سعيد در جمع هم‌رزمان شهيدش و در گلستان شهداي روستاي سرتشنيز آرام گرفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار روستاي سرتشنيز طي سال‌هاي دفاع مقدس يازده شهيد در راه اسلام و انقلاب تقديم نموده است که با شهادت شهيد علي طاهري تعداد شهدا اين روستا به دوازده شهيد رسيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۵۴

27 Dec 2019