۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۱۷۲
کارمند نمونه شهرستان اردل:

منش و رفتار شهدا الگويي بارز براي کارمندان است

کارمند نمونه شهرستان اردل گفت: شهدا بهترين و پسنديده ترين الگو براي کارمند نمونه شدن در جمهوري اسلامي ايران است.
منش و رفتار شهدا الگويي بارز براي کارمندان است
به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با روز کارمند گفت‌وگويي با مجتبي نصيري مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل که به‌عنوان کارمند برتر شهرستان اردل معرفي شده است ترتيب داديم.

مجتبي نصيري در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريک هفته دولت و روز کارمند گفت: مبناي انتخاب يک کارمند نمونه رعايت ارزش‌هاي اسلامي،‌ وجدان کاري، ‌انضباط اداري و اجتماعي، ‌ارتقاء بهره‌وري، حسن شهرت و خلاقيت و نوآوري است.

نصيري با بيان اينکه منش و رفتار شهدا الگويي بارز براي کارمندي نمونه است افزود: شهدا بهترين الگو براي همه مديران و مسئولان فعال در نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.

وي با بيان اينکه مديران و مسئولان ادارات بايد از سيره و روش شهدا الگوبرداري کنند، گفت: خدمت در نظام اسلامي نوعي عبادت است که بايد تمامي مديران و کارمندان بصورت شبانه روزي در جهت انجام وظيفه و خدمت به مردم تلاش کنند.

کارمند نمونه شهرستان اردل بیان داشت: نمونه شدن معيار و شاخص دارد و کساني که اين عنوان را کسب مي کنند يعني رعايت قانون، تکريم ارباب رجوع، گره گشايي از کار مردم را مد نظر قرار داده اند؛ و بايد الگويي براي خدمت رساني به مردم باشند و به عنوان يک خدمتگزار در جامعه افتخار کنند.

مجتبي نصيري اردلي ۳۲ ساله متولد و ساکن شهر اردل ازسال 95 در آتش نشاني شهر اردل مشغول به فعاليت است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۴:۲۰

27 Dec 2019