۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۳۶۱۲
امام جمعه شهر اردل:

راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران عامل اصلي موفقيت مذاکرات هسته اي بود

امام جمعه شهر اردل گفت:راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران در مذاکرات هسته اي باعث شد تا براي اولين بار قدرتهاي دنياحقوق هسته اي ايران را بپذيرد .
راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران عامل اصلي موفقيت مذاکرات هسته اي بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با تبريک حلول ماه شوال و فرا رسيدن عيدسعيد فطر گفت:عيد فطر يکي از مهمترين اعياد و جشن هاي اسلامي است و مسلمانان در اين روز پاداش يک ماه روزه داري را از خدواند بعنوان ميزبان و صاحب اين ماه دريافت مي کنند.

سلمانپور بزرگترين پاداش بندگان روزه دار را بخشش گناهان و توجهات ويژه حضرت حق اعلام کرد و ادامه داد: در روز عيد سعيد فطر، جشن و سرور و شادماني مافوق تصور علاوه بر امت اسلامي، عرش و ملکوت را نيز در برمي گيرد.

وي اظهار کرد: عيد فطر روزي است که اقتدار امت اسلامي در برابر دشمنان به نمايش گذاشته مي شود و هرچه نماز اين روز باشکوه تر برگزار شود، دشمن شکن تر خواهد بود.

امام جمعه شهر اردل با تبريک و موفقييت دولت مردان و تلاشهاي تيم مذاکره کننده در نتيجه به دست آمده ، آن را حاصل ايستادگي ملت سرافراز ايران بيان و تصريح کرد: راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران در مذاکرات هسته اي باعث شد تا براي اولين بار قدرتهاي دنياحقوق هسته اي ايران را بپذيرد.

سلمانپور گفت: نقش بي بديل دانشمندان و شهداي هسته اي در اين پيروزي را بايد ارج نهاد و همچنان تيم مذاکراه کننده براي پيروزي هاي بعدي در مذاکرات هسته اي بايد در مسير ولايت و شهداء حرکت کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۰:۲۸

14 Jan 2020