۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۵۷۸۲
امام جمعه بروجن در همايش 5 آذر:

شناختن رخنه هاي فرهنگي، مهمترين راه مقابله با نفوذ دشمن/ پيروزي کشورهاي اسلامي مرهون اقتداي به فرهنگ بسيج است

امام جمعه بروجن به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: براي مقابله با نفوذ بايد رخنه هاي فرهنگي را بشناسيم و آنها را مستحکم کنيم تا زمينه نفوذ اجانب فراهم نشود.
شناختن رخنه هاي فرهنگي، مهمترين راه مقابله با نفوذ دشمن/ پيروزي کشورهاي اسلامي مرهون اقتداي به فرهنگ بسيج است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در همايش بزرگ بسيجيان شهرستان بروجن اظهار داشت: امروز نه تنها در کشورهاي اسلامي بلکه در کشورهاي غير اسلامي هر کجايي که آزادي خواهي وجود دارد متاثر از بسيج است.

سعادت فر با بيان اين که امروز پيروزي هاي مکرر مردم عراق، لبنان، فلسطين و سوريه مرهون اقتداي به فرهنگ بسيج است، افزود: فرهنگ بسيج حلقه اتصال بين قيام امام حسين(ع) و قيام سبز و جاودانه حضرت بقيه ا... العظم (عج) است.

وي افزود: بسيج اگر چه از چهار حرف بيشتر تشکيل نشده است اما مجموعه اين چهار حرف هر کدام يکي از عقبه هاي قوي فکري بسيج را معرفي مي کند.

امام جمعه بروجن گفت: بصيرت به اين معنا است که انسان شرايط زمان، مکان و دشمن خود را بشناسد و به نحو احسن در مقابل دشمن از نظام اسلامي دفاع کند.

وي با بيان اينکه در فرهنگ بسيج بين سياست و ديانت يگانگي است، تصريح کرد: تفاوت و تبعيض بين ديانت و سياست امري نابخشودني است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: سياست به اين معناست که مومن زيرک است در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي به گونه اي عمل مي کند که توطئه دشمنان را خنثي مي کند.

وي ادامه داد: سياست بسيجي به اين معناست که مشاهده مي کنيم تبم مذاکره کننده ما در سايه تدابير مقام معظم رهبري اگر چه در روز اول از جهت بزرگواري ملت ايران شعار برد برد را در مذاکرات مطرح کردند اما امروز دنيا قضاوت مي کند که نتيجه اين مذاکرات برد باخت بود.

سعادت فر گفت: در مذاکرات هسته اي دشمن به پلشتي و زبوني استکبار جهاني پي برد و به عزتمداري و بزرگواري ملت ايران اقرار کرد.

امام جمعه بروجن اضافه کرد: بسيجي معتقد است اگر تمام دنيا توان خود را به کار بگيرد اما در مقابل قدرت کساني که اتکاي به حضرت حق دارند بسيار ناچيز است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که امروز در ايام اربيعين از سراسر دنياي اسلام به برکت مقاومت ملت ايران بعد از ساليان سال جمعيت کثيري به کربلا مي آيد، تصريح کرد: تمام دنيا اعتراف مي کند رژيم وهابيت ننگين آل سعود نمي تواند حج را مديريت کند.

سعادت فر با بيان اين که سوء مديريت و سهل انگاري آل سعود موجب به شهادت رسيدن جمع کثيري از حجاج شد، افزود: اما امروز شيعيان اعلام مي کنند با مديريت مردمي و بسيجي خيل عظيم جمعيت را مديريت مي کنند و يک صدا لبيک يا حسين مي گويند.

وي ادامه داد: امروز بسيجي تنها به فکر عزت خانواده و ملت خود نيست بلکه به دنبال آن است که فرهنگ حمايت از مظلوم و مقابله با استکبار در تمام دنيا نهادينه شود.

امام جمعه بروجن گفت: به يمن فرهنگ با عظمت بسيج شاهد آن هستيم که اسرائيل غاصب روز به روز ضعيف تر مي شود و به فرمايش مقام معظم رهبري جوانان غيور و شجاع ملت ايران بيش از گذشته تشنه مبارزه با رژيم حرام زاده صهيونيستي هستند؛ دنيا خواهد ديد که به زودي زود اثري از رژيم غاصب صهيونيستي به جا نخواهد ماند.

وي به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: براي مقابله با نفوذ بايد رخنه هاي فرهنگي را بشناسيم و آنها را مستحکم کنيم تا زمينه نفوذ اجانب فراهم نشود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۲:۵۱

29 Dec 2019