۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۲۸۷۵۲
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

کاروان عاشقان و دلدادگان به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: کاروان عاشقان و دلدادگان امام خميني (ره) که از سراسر شهرستان بن به صورت همزمان روز پنجشنبه ساعت ۱۸ با بدرقه گرم و پرشور مسئولين شهرستان از گلزار شهداي شهر بن عازم بارگاه ملکوتي امام خميني (ره) مي شوند.
کاروان عاشقان و دلدادگان به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز  سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن  در گفت‌وگو با زنگ خبر اظهار کرد: همزمان با سالروز قيام ۱۵ خرداد که منشا و مبدا انقلاب اسلامي است و قيام رهبر کبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و سالروز ارتحال آن امام عزيز،کاروان عاشقان و دلدادگان امام خميني (ره) از سراسر شهرستان بن به صورت همزمان روز پنجشنبه ساعت ۱۸ با بدرقه گرم و پرشور مسئولين شهرستان از گلزار شهداي شهر بن عازم بارگاه ملکوتي امام خميني(ره)مي شوند.

وي افزود: هدف از برگزاري اين برنامه تجديد ميثاق با آرمان هاي امام (ره) و همچنين لبيک به ولي امر زمان، ولي فقيه، امام خامنه اي است و امسال بيشتر تلاش شده که افرادي که سفر اولشان بوده و تا به حال در اين مراسم شرکت نکرده اند، در اولويت اعزام قرار بگيرند و به اين سفر اعزام بشوند.

موسوي گفت: مردم هميشه در صحنه شهرستان بن که در تمام مدت به اين نظام و انقلاب عشق و اردات خودشان را نشان داده اند امسال هم حضور پرشور و بي نظير را داشته، و روستا ها و شهرها خودشان را آماده ميکنند که يک بار ديگر در اين مراسم معنوي حضور پيدا کنند و از فرمايشات مقام معظم رهبري استفاده بکنند.

وي گفت: استقبال امسال مردم به قدري زياده بوده که توان شهرستان جواب گوي اين همه عشق و ارادت نيست، و لذا در سطح شهرستان هم برنامه هاي بسيار زياد و متنوعي تدارک ديده شده که کساني که در شهرستان هستند از اين برنامه هاي استفاده کافي را ببرند.

وي افزود: براي اين مسير و مسير انقلاب تمام توان شهرستان را به کار گرفته‌ایم و تمامي مسئولان شهرستان هم، با تمام تلاش پيگير هر چه بهتر برگزار شدن اين مراسم هستند که ان شاالله همه عزيزان به سلامت به اين سفر تشريف ببرند و به سلامت هم برگردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۴۵

26 Dec 2019