۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۲۲۴۳
مسئول حوزه نمايندگي فارسان:

فضاي مجازي باعث بي خبري از اقوام و مشکلات آنها مي شود

مسئول حوزه نمايندگي ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: فضاي مجازي باعث سطحي گر بودن افراد، کاهش بهره وري مناسب از زمان، مانع از کنار هم بودن همسران و کاهش ديد و بازديدهاي اقوام مي شود که بي خبري از اقوام و مشکلات آنها خود يک آسيب جدي است.
فضاي مجازي باعث بي خبري از اقوام و مشکلات آنها مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدرضا علوي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: امروزه در عرصه بين‌الملل و منطقه و داخل کشور با هجمه‌هاي و شبيخون بي‌رحمانه دشمنان در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي مواجه هستيم، افزود: امروز آسيب هاي استکبار، تکفير و ظلم از يک سو و آسيب‌هاي فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي و فراگيري طلاق و گرايش به سمت زندگي غربي از سويي ديگر دامنگير جامعه بشري شده و فضاي بسيار جدي از تهاجم را پيش روي ما گذاشته است.
 
وي با اشاره به اينکه نمي توانيم شاهد از دست رفتن جوانان جلوي چشم خود باشيم، تصريح کرد: گاهي جوان انقلابي و متدين با قرار گرفتن در دام و شبکه مستکبرين در فضاي مجازي تبديل به ملحد بي دين و بي دين کننده مي شود و عموم جامعه در اين فضاي مخرب تلف مي شوند بنابراين آسيب هاي خانمان برانداز فضاي مجازي همه ما را به کمک و ياري مي طلبد.
 
وي افزود: فضاي مجازي باعث سطحي نگری افراد، کاهش بهره وري مناسب از  زمان، مانع از کنار هم بودن همسران و کاهش ديد و بازديدهاي اقوام مي شود که بي خبري از اقوام و مشکلات آنها خود يک آسيب جدي است.

وي با بيان اينکه فضاي مجازي منجر به ايجاد عشق هاي کاذب و در خطر افتادن حريم خانواده‌ها مي‌شود، گفت: اگر زوجين به يکديگر محبت نکنند و از عشق ورزيدن به هم امتناع ورزند، فضاي مجازي مي تواند افراد را در جاي ديگري سرگرم و به عشق هاي کاذب جذب کند و بنيان خانواده را از هم فروپاشد.

وي تصريح کرد: نکاتي وجود دارد که اگر زوجين به آن توجه داشته باشند مي توانند بنيان خانواده را تحکيم بخشند که در اين زمينه بخشش، گذشت، فداکاري، خوش خلقي، محبت، احترام به خانواده همسر، صبر، ناديده گرفتن خطاي يکديگر، پرهيز از کينه توزي، توجه به معنويت در زندگي همچون لقمه حلال، قرائت قرآن و توجه به نماز از جمله اين موارد است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۵:۱۸

28 Dec 2019