۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۱۷۲۱۳
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد:

بخش پیوند اعضاء در بیمارستان آیت‎الله کاشانی شهرکرد راه‌اندازی شد

همزمان با اولين روز از هفته دولت دو بخش پيوند و سي سي يو بيمارستان آيت الله كاشاني شهركرد افتتاح و در صورت اهداء عضو عمل پيوند كليه در استان انجام می‎شود.
بخش پیوند اعضاء در بیمارستان آیت‎الله کاشانی شهرکرد راه‌اندازی شد
به گزارش جهانبین نیوز، دكتر هاشم‌زاده افزود: استان چهارمحال و بختياري با توجه به وسعت و جمعيت آن رتبه برتر اهداي عضو را در بين استان هاي كشور از آن نموده و اين اقدام خداپسندانه به يك فرهنگ در استان تبديل شده است.

به گفته وي، پيش از راه‌اندازي بخش پيوند در مركز آموزشي درماني بيمارستان آيت‌الله كاشاني شهركرد عمل جداسازي عضو انجام و اعضا براي اهدا به بيماران نيازمند پيوند به استان هاي فارس و اصفهان منتقل مي گرديد.

وي اضافه كرد: در مرحله اول عمل پيوند كليه در اين بخش انجام و با توسعه زير ساخت هاي لازم و تامين تجهيزات در آينده پيوند ساير اعضا نيز در اين بخش انجام خواهد شد.

دكتر هاشم زاده گفت: بخش پيوند بيمارستان آيت‌الله كاشاني با ظرفيت استقرار دو تخت و كليه تجهيزات موردنياز براي جداسازي و انجام عمل پيوند در طبقه سوم اين بيمارستان راه‌اندازي شده است.

وي، افتتاح بخش سي سي يو بيمارستان را يكي ديگر از پروژه‌هاي افتتاح شده در هفته دولت در اين مركز درماني عنوان كرد و افزود: با راه‌اندازي اين بخش امكان ارائه خدمات مراقبت هاي ويژه در بيمارستان آيت‌الله كاشاني نيز فراهم شد.

به گفته هاشم‌زاده،‌ با افتتاح اين بخش پنج تخت مراقبت‌هاي ويژه به مجموع تخت هاي مراكز درماني استان افزوده شد.

رئيس دانشگاه اعتبارر هزينه شده جهت راه‌اندازي اين دو بخش را حدود دو ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال اعلام كرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۷:۵۴

2 Jan 2020