۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۰۳۷۳

مهمترین شاخصه بسیج در کنار ولایتمداری، مردم دار بودن است

امام جمعه شهر اردل گفت:مهمترین شاخصه بسیج در کنار ولایتمداری مردم دار بودن آن است.
مهمترین شاخصه بسیج در کنار ولایتمداری، مردم دار بودن  است

 حجت‌الاسلام موسی سلمانپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی این هفته، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت و کسب تقوای الهی، اظهارکرد: استمرار و بقای نهضت حسینی نقش بی ‏بدیل حضرت زینب و حضرت سجاد(ع) را تداعی می‌کند.

سلمانپور افزود: دشمنان اسلام و تشیّع بعد از شهادت امام حسین(ع) تبلیغات گسترده‎‌ای را علیه آن امام شهید و نهضت ایشان انجام دادند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، ادامه داد: در حال حاضر نیز آمریکا و هم‌پیمانانش، تبلیغات گسترده‌ای را علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: اگر نگاهی به تاریخ نظام اسلامی بیندازیم به خوبی می‌فهمیم که آنچه تاکنون باعث خنثی شدن توطئه‌ها و دشمنی‌ها شده است روحیه بسیجی و بسیج بوده است و تا زمانی که این روحیه وجود داشته باشد دشمنی‌ها به جایی نخواهد رسید.

سلمانپور اظهار داشت: آنچه امروز نیاز بسیج است، این است که مشکلات پیش رو را بشناسد و با اولویت‌بندی به حل آنان بپردازد بنابراین این امر می‌طلبد که بسیج در همه جهات، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از توانمندی لازم برخوردار باشد.

امام جمعه شهر اردل در پایان افزود: مردم ولایتمدار شهرستان اردل و مسئولین ادارات نگاه برادری و اخوت با هم داشته باشند و در جهت شکوفایی و آبادانی این شهرستان تلاش کنند تا این شهرستان به حق و حقوق خودش برسد.

انتهای پیام/

مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۱۳

27 Dec 2019