۰
plusresetminus
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شکوفایی در علم و اقتصاد و قدرت دفاعی و امنیتی ما بوده، بعد از قطع ارتباط با آمریکا بوده، رفاقت و دشمنی با شما را تجریه کردیم و نتیجه هر دوی آن پیش چشمان ماست اما امروز جریان دیگری در رسانه‌ها از آمریکا نشان می‌دهند و آن را بزک می‌کنند، هرچه جنایت می‌کند آن را نمی‌بینند.
عده‌ای رسانه‌های متعدد فراهم آورده‌اند و شب و روز تلاش می‌کنند تا چهره آمریکا را بزک کنند/ ما سال ۲۰۲۵ بر سر کلاهک‌های هسته‌ای که از اسرائ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین خراسان رضوی، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه امام رضا(ع)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که شاهد پایان یک دوره خدمت‌گذاری خوب و صادقانه زیر پرچم حضرت ثامن الحجج(ع) و شروع یک دوره خدمت جدید با عشق و معرفت به این بارگاه و جایگاه هستیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله ای که در پذیرش مسؤولیت‌ها اعم از مسؤولیت‌های فرماندهی تا کوچک‌ترین مسئولیت در لباس مقدس پاسداری، شناخت اوضاع و احوال و شرایط پذیرش مسئولیت است.
نقدی خاطر نشان کرد: امروز یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخ بشر پیش‌روی ماست، یک نبرد سرنوشت‌ساز میان حق و باطل، میان ایمان و کفر که به جاهای حساس و باریک خود رسیده، به مرحله‌ای که دیده‌بان این جبهه و پرچم‌دار جبهه؛ آن را پیچ تاریخی نامگذاری می‌کند، بشریتی که به بن‌بست رسیده و به ناچار به دنبال یک راه جدید برای استمرار حیات خود می‌گردد و در این میان در مقابل حاکمیت ظلم و زور بین‌المللی، یک پرچم برافراشته به نام اسلام است که بشریت را به خود فرامی‌خواند و دشمن وحشت‌زده، همه استعدادهای خود را به کار گرفته است تا این پرچم را به زمین بزند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با سرعتی چشم‌گیر در حال پیشروی است و ملت‌ها و قلب‌ها را به خود جذب می‌کند و سنگرهای کلیدی را یکی پس از دیگری از دست قدرت‌های شیطان صفت خارج می‌کند، ایران، عراق، لبنان، فلسطین، بحرین و بخش عظیمی از سرزمین حجاز از دست آنان خارج شده است، بخش عظیمی از یمن، در شمال آفریقا، آمریکای لاتین، قلب اروپا و آمریکا در حال گرایش به اسلام است و آنان وحشت‌زده از همه سلاح‌های خود از ترور تا تحمیل جنگ، جنگ امنیتی، فشار برای انزوای ایران، تا تحریم اقتصادی و جنگ بزرگ و گسترده فرهنگی که استمرار دارد، استفاده کردند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: همه امید دشمن امروز معطوف به یک نقطه است، جنبش و خیزشی که نتوانند با هر سلاحی بر آن غلبه کنند، می‌خواهند با یک جریان نفوذ در درونش آن را به شکست بکشانند، جریانی که از دورن نهضت را زمین‌گیر کند، همان نکته‌ای که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که برنامه دشمن بر دو رکن نفوذ و اختلاف استوار است.

نقدی اضافه کرد: ما با اختلاف آشنا هستیم که با وحدتی که بین علمای شیعه و سنی در پرتو انقلاب ایجاد شده، ناکام مانده است؛ تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف تلاش غریبی نیست و ادامه خواهد داشت، جنایت‌های بسیاری انجام دادند تا عواطف شیعه را تحریک کنند تا ایران را به جنگ مذهبی بکشانند اما امت اسلامی از شیعه و سنی اجازه این کار را ندادند.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها به دست خود آمریکایی‌ها به راه افتاده است و امروز مجبورند به ظاهر بگویند با آنان در جنگیم گفت: چون آبرویی برای آنان نمانده اما در خصوص مسئله نفوذ، واقعیت‌های جدی هست که باید برای جامعه تبیین شود، خواستگاه‌هایی که می‌تواند این نفوذ شکل بگیرد، کجاست؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از مهم‌ترین خواستگاه‌های نفوذ، مفسدان اقتصادی هستند، کسانی که وقتی در منسب‌ها و جایگاه‌ها قرار گرفتند، به جای خدمت به مردم، کیسه‌های خود را پر کردند، چرا زمینه نفوذ دشمن است؟ چون می‌بینند مادامی که جمهوری اسلامی بر اساس دو رکن اسلامی بودن و مردمی بودن با سلامت حرکت می‌کند، برای آنان خطرناک است.

وی افزود: به استناد اسلام باید عدالت را رعایت کرد و به اتکای مردم می‌توان این عدالت را برقرار کرد و این برای آنان خطرناک است، کسانی که به دنبال زندگی‌های مرفه شخصی و ثروت‌های بادآورده کلان و غرق شدن در رفاه برای خود هستند، نمی‌توانند عدالت را برتابند، پس باید حرکتی کنند برای کمرنگ شدن ارزش‌ها و حرکتی کنند برای از بین رفتن پایگاه مردمی نظام.

نقدی با اشاره به قدرت مردم خاطر نشان کرد: برای این که زورشان به این نظام و یه این مردم نمی‌رسد، باید قدرت دیگری را فرا بخوانند تا به میدان بیاید و لذا می‌بینید آنانی که بیت‌المال را غارت کردند و ثروت‌های بادآورده را فراهم آورده‌اند، رسانه‌های متعدد فراهم آورده‌اند، تمام این‌ها شب و روز تلاش می‌کنند چهره آمریکا را بزک کنند، پای آمریکا را به ایران باز کنند، چون برای توازن قوا نیاز دارند، نیروی عظیم مردمی و نیروی عظیم اسلامی در مقابل آنان قرار دارد و برای توازن قوا مبجورند پای آمریکا را برای توازن قدرت به ایران باز کنند.

وی با بیان اینکه آن‌ها می‌دانند اگر پای آمریکا به ایران باز شود، آقا زاده‌های مفسد به جای زندان، بر این مملکت سلطنت خواهند کرد، ادامه داد: آمریکا همواره طرفدار سلطه‌گران است، ارباب را به کمک می‌طلبد تا در مقابل مردم جبهه قوی‌تری تشکیل دهد؛ البته مزدورانه از فریب استفاده می‌کنند؛ اشک تمساح برای محرومیت‌ها و مشکلات مردم می‌ریزند که مردم مشکلات دارند، رابطه‌ها را خوب می‌کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مگر شما همان‌هایی نیستید که نامه نوشتید که تحریم‌ها را بیشتر کنید؟ خود شما نامه نوشتید، با رفت و آمدها به اروپا و کنگره آمریکا، اصرار کردند تا تحریم‌ها اضافه شود چون تنها راه تسلیم کردن مردم این راه است حالا همان‌هایی که این نامه‌ها را نوشتند، به جامعه خودشان خیانت کردند که با دشمن راه کار نشان داده‌اند و امروز همین‌ها دلسوز مردم شده‌اند.

وی اضافه کرد: می‌گویند باید دست بدهیم با دشمن، کنار بیایید تا شاید این مشکلات حل شود، مشکل خود شما هستید؛ مردم عاقلند می‌فهمند و می‌گویند اگر رابطه‌ها خوب شود، وضع ما خوب می‌شود و اربابشان هم اول نوروز همین حرف‌ها را زد؛ ۵۰ سال رابطه ما آنقدر با شما خوب بوده که اختیار کشور با به شما داده‌ایم، اکثریت مردم ایران گرسنه و بی‌سواد بودند در آن دوران، در هیچ آبادی اثری از تمدن مادی نبود و حتی پزشک از بنگلادش به ایران می‌آمد.

نقدی گفت: امروز میبینیم آنانی که رابطه‌شان با آمریکا بسیار صمیمی است چه وضعی در اقتصاد و فرهنگ و سیاست‌شان دارند، بهترین آنان ترکیه است که بیکاری در آن بیداد می‌کند و قیمت ارز آن به سرعت در حال کاهش است، عضو ناتو است، نوکر تحت فرماندهی آمریکا است، مسلمان‌کشی می‌کند، سفارت اسرائیل را در کشورش باز کرده و هر جنایت و فسادی که آمریکا لازم بداند انجام می‌دهد.

وی افزود: آن وضع مصر است که آقای حسن‌الهیکل می‌گوید ایران رفت به سمت مبارزه با استکبار، امروز ماهواره هوا می‌کند و ما هم به دل‌خوشی این که به آمریکا نزدیک شویم وضع مالی‌مان بهتر می‌شود، امروز ۳ میلیون نفر شب‌ها به دلیل نداشتن مسکن در قبرستان‌ها می‌خوابند.

نقدی ادامه داد: امروز آمریکا روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت در روز از عربستان غارت می‌کند، با این درآمد سرشار و این موقعیت، وضع معیشتی آنان نامناسب است.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای شرق آسیا، ادامه داد: اگر ژاپن و کره جنوبی در اقتصاد اینقدر توسعه یافته‌اند، زحمت کشیده‌اند، روزی ۱۲ ساعت کار می‌کنند که به این جایگاه رسیده‌اند، وقتی گوشت از خارج وارد کره جنوبی می‌کنند، به تولید ملی اهمیت داده‌اند و علیه آن تظاهرات می‌کنند و به این نقطه رسیده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر شکوفایی در علم و اقتصاد و قدرت دفاعی و امنیتی ما بوده، بعد از قطع ارتباط با آمریکا بوده، رفاقت و دشمنی با شما را تجریه کردیم و نتیجه هر دوی آن پیش چشمان ماست اما امروز جریان دیگری در رسانه‌ها از آمریکا نشان می‌دهند و آن را بزک می‌کنند، هرچه جنایت می‌کند آن را نمی‌بینند.

وی بیان داشت: یک کودک سوری کشته می‌شود، عکس آن را روی مجله می‌اندازند و خطاب به دولت قانونی کشور می‌کنند که این حاصل اعمال توست، نه، این نتیجه کار آمریکاست، در عراق و افغانستان که دیگر بشار اسد نیست، ۱۵۰۰ کودک یمنی که در بمباران‌ها کشته شد، کسی آنان را نشان داد؟ این جریان نفوذ است، بیت‌المال را غارت کردند و انباشته کرده‌اند، دل‌شان هیچ برای مردم نمی‌سوزد، دل‌شان برای خودشان می‌سوزد که می‌خواهند بروند آمریکا و اسکی رو آب کنند، ولی با این وضعیت نمی‌توانند.

نقدی با اشاره به حضور مردم در همه صحنه‌ها گفت: مردم ما بصیرند و فریب نمی‌خورند، این مسیر را ملت ادامه می‌دهند، این سرعت پیشرفت ملت را هیچ جنگی، تهدیدی و تحریمی نمی‌تواند بگیرد و همانطور که رهبری فرمودند، اسرائیل چند سال آینده نخواهد بود که بگوید ایران خطرناک است یا نه.

وی با اشاره به مصاحبه با تلویزیون فلسطین گفت: به خبرنگار گفتم ما سال ۲۰۲۵ بر سر کلاهک‌های هسته‌ای که از اسرائیل به غنیمت گرفته‌ایم با ۱+۵ مذاکره می‌کنیم، گفت مبتنی‌بر واقعیت حرف بزنید، گفتم ایران، عراق و لبنان را انقلاب اسلامی از آمریکا و اسرائیل گرفت، امروز هم در هر یک از کشورهای اسلامی رأی بگیرید، هرجا مردم آزاد باشند، به یک دولت اسلام‌گرای ضد آمریکا رأی می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری یک واقعیت است، خیلی به آنان رحم کردند گفتند ۲۵ سال دیگر، زودتر از این‌ها، آنان تمام می‌شوند، از تجربه گذشته درس بگیرند، خیلی‌ها آمدند این کار را با انقلاب بکنند اما از اسلام، مردم و انقلاب سیلی خورند.

وی اظهار داشت: یکی از میدان‌هایی که پیشرفت در آن، پیشرفت انقلاب و اسلام در دنیا را به دنبال دارد، مشهد مقدس است، اینجا پایتخت معنوی است و در چشم همه است؛ اینجا را باید الگو کرد به همین خاطر دشمن امکانات زیادی در این موقعیت هزینه می‌کند تا نگذارد این الگو شکل بگیرد، آنچه دل امت‌ها را گرم می‌کند، وجود الگوست

نقدی خاطر نشان کرد: ما باید علاوه بر الگوی مقاومت، الگوی زندگی را نیزارائه دهیم، وقتی شهر ما خالی از فساد باشد، موادمخدر نباشد، بی‌بند و باری اخلاقی نباشد، فقیری نباشد. باید کار کنیم، کارهای خوبی انجام گرفته و تشکر می‌کنم از سردار احمدی، اما با وجود همه زحماتی که انجام گرفته، راه زیادی در راه داریم و باید بتوانیم از این استان و به ویژه شهر مشهد، یک شهر الگو و بدون تمام عیب و نقص هایی که داراست، شکل دهیم.

وی در پایان اشاره کرد: بسیج، امتداد مردمی همه دستگاه‌های کشور است، ملت و دولت در نظام اسلامی جدا نیستند، همه مردم دولتند و باید نقش ایفا کنند، امیدواریم سردار نظری با سابقه مدیریت درخشان خود، یک حرکت جهشی را در استان انجام دهند تا گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۶:۳۰

9 Feb 2020