۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۵۴۹۳
معاون بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان خبر داد

برگزاري دوره آموزشي صنايع تبدلي و تکميلي و بسته بندي محصولات کشاورزي در شهرستان سامان

معاون بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان از برگزاري دوره آموزشي صنايع تبدلي و تکميلي و بسته بندي محصولات کشاورزي در شهرستان سامان خبر داد.
برگزاري دوره آموزشي صنايع تبدلي و تکميلي و بسته بندي محصولات کشاورزي در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز، وحيد جعفري در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در راستاي کمک به تحقق اقتصاد مقاومتي با رويکرد اقتصاد مردم محور در جهت توانمندسازي همشهريان عزيز و کمک به اشتغال دوره هاي آموزش فني و حرفه اي اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان برگزار مي شو، اظهار داشت: دوره هاي اقتصاد مقاومتي مبني بر مردمي نمودن اقتصاد و جلوگيري از هدررفت ضايعات محصولات کشاورزي، معاونت بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان سامان اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي در عرصه هاي اقتصاد مقامتي در سطح شهرستان کرده است.

جعفري هدف از برگزاري اين دوره هاي آموزشي را گسترش اقتصاد مقامتي در بين خانواده ها و نسل جوان عنوان کرد و بيان داشت: آموزش اقتصاد مقاومتي با هدف بهبود کيفيت دوره‌هاي آموزشي و تحقق برنامه‌هاي ابلاغي، تشکيل شوراي آموزشي در دستور کار قرار گرفت.

وي با بيان اينکه دوره ها اموزشي با همکاري فني و حرفه اي، مرکز تحقيقات جهاد کشاورزي استان و معاونت سازندگي سپاه ناحيه شهرستان برگزار مي شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان با پايان دوره و اخذ مدرک مي توانند از تسهيلات اقتصاد مقاومتي در راستاي ايجاد اشتغال استفاده کنند.

جعفري بيان داشت: اقتصاد مقاومتي شهرستانها با هدف ايجاد رقابت سالم در راستاي جذب اعتبارات و فعال کردن کارگاه هاي توليدي در بخشهاي صنعت، کشاورزي، خدمات و گردشگري متناسب با توان منطقه اي است.

وي با بيان اينکه برگزاري دوره هاي آموزشي در عرصه هاي اقتصاد مقامتي شامل، صنايع تبديلي و فرآوري محصولات باغي، گياهان دارويي، محصولات گلخانه اي، پرورش قارچ، پرورش زنبورعسل، پرورش شترمرغ، کبک، بلدرچين، مرغ بومي، پرورش دام سبک و سنگين و کشت علوفه هيدروپونيک و... است، تصريح کرد: همشهرياني که متقاضي شرکت در اين دوره ها هستند مي توانند جهت ثبت نام به پايگاه هاي مقاومت بسيج در سراسر شهرستان مراجعه کنند.

وحيد جعفري با بيان اينکه در حال حاضر دوره صنايع تبديلي، بسته بندي محصولات کشاورزي در شهر سامان برگزار مي شود، تصريح کرد: با توجه به شرايط و پتانسيل هاي موجود در شهرستان دوره هاي آموزشي با توجه به شرايط شهرستان در نظر گرفته شده است تا بتوان در زمينه ايجاد اشتغال نسل جوان را در سطح شهرستان ايجاد کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۹:۲۰

29 Dec 2019