۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۹۹۰۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمنان داخلی و خارجی به دنبال مصادره انقلاب هستند/نماز جمعه مرکز هدایت جامعه به سوی رستگاری است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه برخی‌ها در داخل و خارج از کشور به دنبال مصادره انقلاب هستند که باید با بصیرت و آگاهی اجازه نداد آن‌ها به هدف شوم خود دست یابند.
دشمنان داخلی و خارجی به دنبال مصادره انقلاب هستند/نماز جمعه مرکز هدایت جامعه به سوی رستگاری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه برخی‌ها در داخل و خارج از کشور به دنبال مصادره انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید به دنبال مطالبات مردم باشند افزود: نمایندگان باید بدانند، آن‌ها نماینده مردم هستند و خواست مردم بر اهداف احزاب و گروه‌ها اولویت دارد.

نکونام با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد برخی با سیاسی‌بازی و اشرافی‌گری حقیقت انقلاب را مخدوش سازند یادآور شد: امروز عده‌ای به دنبال تخریب چهره انقلاب در نظر مردم هستند و که باید با بصیرت و آگاهی اجازه نداد آن‌ها به هدف شوم خود دست یابند.

خطیب جمعه شهرکرد به سالروز اعدام شیخ‌فضل‌الله نوری مرجع عالی‌قدر اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که این مرجع بزرگوار علیه مصادره مشروطه قیام کرد عده‌ای از دشمنان که احساس خطر کردند ایشان را مخالف مشروطه معرفی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیکاری را یکی از معضلات بزرگ جامعه امروز دانست و تاکید کرد: ششم مردادماه روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است، لازم است اهمیت مهارت و مهارت‌آموزی از سوی مسئولین امر مورد توجه قرار گیرد چون این روزها علم بدون مهارت به جوانان آموزش داده می‌شود و مدرک‌گرایی آفت امروز جامعه است.

نکونام به احساس خطر دشمنان از سنگرهای نماز جمعه اشاره و ادامه داد: نماز جمعه مرکز هدایت جامعه به سوی رستگاری است و دشمن از بصیرت‌افزایی در نماز جمعه هراس دارد بنابراین با تبلیغات سوء به دنبال دلسردی جوانا برای حضور در نماز جمعه است.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۸:۴۶

27 Dec 2019