۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۹۵۶۳
نوباوه در همایش بین المللی بسیج و رسانه

هیچ جریان مردمی به اندازه بسیج نمی تواند در رسانه تاثیرگذار باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ جریان مردمی به اندازه بسیج نمی تواند در رسانه تاثیرگذار باشد و هم افزایی را در کشور تقویت کند.
هیچ جریان مردمی به اندازه بسیج نمی تواند در رسانه تاثیرگذار باشد
به گزارش جهانبین نیوز بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه تمام عرصه های انقلاب اسلامی می تواند با حضور بسیجیان پویا شود اظهار داشت: ‌با توجه به هجمه وسیع دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد جنگ روانی علیه ارزش های این انقلاب همچون بسیج، برگزاری همایش بسیج و رسانه می تواند نقطه عطف پیروزی های رسانه ای ما باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه "بسیج و رسانه" مفهومی پرمعنا و عمیق است گفت: ملتی که میلیون ها بسیجی دارد قطعا به خودی خود دارای میلیون ها رسانه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه هیچ جریان مردمی به اندازه بسیج نمی تواند در رسانه تاثیرگذار باشد و هم افزایی را در کشور تقویت کند عنوان کرد: به فضل الهی امروز شاهدیم که روحیه و تفکر بسیجی در میان اکثر قریب به اتفاق رسانه های داخلی ما وجود دارد اما این امر بدان معنا نیست که تمام اقدامات،‌ فعالیت ها و ظرفیت های بسیج کشور توسط رسانه ها پوشش مناسب داده می شود.

نوباوه در پایان با ابراز رضایت از برگزاری همایش های استانی بسیج و رسانه در طول سال، خاطرنشان کرد: مطمئنا بهره گیری از پتانسیل بسیج و رسانه،‌می تواند کشور را در امر اطلاع رسانی به قله های پیشرفت و تعالی برساند.

انتهای پیام / 1021
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۳۵

25 Jan 2020