۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۹۸۳۳

حضور مردم در حماسه ۹ دی برخواسته از بصیرت بالایی مردم بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: حضور پررنگ مردم در حماسه ۹ دی ماه ۸۸ برخواسته از بصیرت بالای مردم بوده است.
حضور مردم در حماسه ۹ دی برخواسته از بصیرت بالایی مردم بوده است
به گزارش جهانبین نیوز حاتم ریاحی در گفتگو با سامان ما با اعلام این خبر اظهار کرد: وقتی به حوادث فتنه سال ۸۸ دقت می شود زوایایی پس پرده فتنه ۸۸ مشخص می شود و آنچه که پرچم حرکت فتنه گران در سال ۸۸ بود شعار" تقلب " در انتخابات بود.

ریاحی با بیان اینکه شعار تقلب در انتخابات یک سناریو از پیش تنظیم شده توسط بیگانگان و خود فروختگان داخلی در راستای ایجاد یک انقلاب مخملی بود، بیان کرد: در پی این انقلاب مخملی حوادث متعددی بعد از انتخابات رخ داد که یک عامل مهم در جهت شکستن صبر و متانت مردم بود و آن هم در حالی بود که مردم اهانت‌ها به اصل نظام را تحمل کردند.

وی تصریح کرد: اهانت هایی که در ماه محرم به امام حسین (ع) صورت گرفت و این اهانت ها به مقدسات خط قرمز مردم بود که موجب یک حرکت خود جوش مردمی در روز ۹ دی سال ۸۸ شد که به همه اهانت ها ، توهین و ... خاتمه داد.

ریاحی یاد آور شد: مردم با حضور میلیونی خود در شهر تهران و تمامی شهر های کشور در خیابان ها خط بطلانی بر توهمات سران فتنه کشیدند و در واقع اعلام کردند که اگر مقام معظم رهبری سعه صدر نشان دادند و مردم صبورانه وقایع را تحمل کردند ولی به خاطر ارزش‌های دینی با هیچکس معامله نخواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان با بیان اینکه حرکت مردم در ۹ دی ماه ۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری بر خواسته از بصیرت بالای مردم است ، افزود: این بصیرت لازمه دشمن شناسی و وقت شناسی با حضور مجاهدانه و ایثارگرانه است.

ریاحی با بیان اینکه حرکت ۹ دی ماه ۸۸ یک حرکت الهی بود و برای مسئولین و سران فتنه داری پیام است، عنوان کرد: مسئولین باید وظایف خود را بشناسند و عمل کنند و سران فتنه بداند که این نظام به سادگی به دست نیامده است که به راحتی و با حضور عده ای اغتشاشگر از بین برود.

وی خاطر نشان کرد: حضور پررنگ و حماسه‌ای مردم در ۹دی‌ماه پاسخ کوبنده ملت بابصیرت به خواص بی بصیرت بود.

انتهای پیام1020ج /600س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۵:۰۹

1 Jan 2020