۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۷۶۶۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم توجه به ارتقای سواد در بین بانوان بازمانده از تحصیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه کردن این موضوع که بازماندگان از تحصیل باید به سمت درس خوادن سوق داده شوند بسیار حائز اهمیت است چون این موضوع برای پیشرفت در آینده کشور بسیار مهم و اساسی است.
لزوم توجه به ارتقای سواد در بین بانوان بازمانده از تحصیل
به گزارش جهانبین نیوز؛ خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بانوان چهارمحال و بختیاری در عرصه‌ برگزاری انتخابات نقش مهمی برعهده داشتند و این درحالی بود که شیرزنان این استان به عنوان کاندیدا هم وارد میدان انتخابات شده و خوش‌درخشیدند که لازم می‌دانم از آن‌ها قدردانی کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دوران قبل از انقلاب زمینه تحصیل برای بانوان فراهم نبود و همین موضوع باعث شد که بانوان در آن دوره از تحصیل بازمانده و سواد در بین این قشر بزرگ و موثر در سطح پایینی باقی بماند.

مرادی خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای سواد در بانوان یکی از انتظاراتی است که از کارگروه‌هایی چون  کارگروه امور بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری وجود دارد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تقویت حقوق شهروندی را یکی از مهم‌ترین اقدامات عنوان و تاکید کرد: از همین‌رو است که باید حق و تکلیف در جامعه به خوبی تبیین شود.

مرادی یادآور شد: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و توجه به حقوق کودکان همان توجه به آینده کشور است که مطرح می‌شود پس باید در راستای حفظ و تکریم جامعه کودکان را به عنوان گزینه اصلی مورد توجه قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تکریم کودکان در خانواده و جامعه را الزامی دانست و بیان داشت: نهادینه کردن این موضوع که بازماندگان از تحصیل باید به سمت درس خوادن سوق داده شوند بسیار حائز اهمیت است چون این موضوع برای پیشرفت در آینده کشور بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه توجه به حقوق کودکان نیازمند تصویب قانون است ادامه داد: ایده‌آوری توسط دست‌اندرکاران حقوق کودکان لازم است و توجه به کودک به عنوان قشری از جامعه باید در تمامی ابعاد فیزیولوژی و تربیتی صورت پذیرد.

 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۴:۱۳

2 Jan 2020