۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۰۶۲۳
هفت چشمه گزارش مي دهد:

دست کرم و بخشش مسئولين، خيرين و نگاه نيازمندانه دانش‌آموزان بي‌بضاعت اردل

مسئولين و خيرين شهرستان اردل در آستانه جشن عاطفه مهمان دانش‌آموزان نيازمند شدند و با اقدامي نيکوکارانه لوازم التحرير و هداياي نقدي به آنها اهدا کردند.
دست کرم و بخشش مسئولين، خيرين و نگاه نيازمندانه دانش‌آموزان بي‌بضاعت اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هر سال مهرماه که مي‌شود، جشني مملو از عاطفه در سراسر کشور برگزار مي‌شود تا امکان تحصيل براي دانش‌آموزان نيازمند براي اين کودکان فراهم شود، امسال نيز اين حرکت فرهنگي در شهرستان اردل با حضور خيرين و مسئولين اغاز شده و بار ديگر مهرباني و بخشش خود را به دانش‌آموزان نيازمند هديه کردند.

فرماندار شهرستان اردل به همراه مدير کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان صبح امروز در آستانه جشن عاطفه‌ها و اغاز سال تحصيلي از دانش‌آموزان نيازمند و بي‌سرپرست سرکشي کرد.

محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در حاشيه اين سرکشي‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: اين حرکت فرهنگي نقطه آغازي براي حمايت از دانش‌آموزان بي‌بضاعت است و مي‌تواند در ابعاد مختلف اجتماع نيز به منزله چتر حمايتي براي محرومان و نيازمندان جامعه باشد.

نوذري اظهار کرد: کار کميته امداد مقدس و ارزشمند است و برخي فراخوان‌هاي اين نهاد مانند جشن‌هاي رمضان و عاطفه‌ها، همبستگي ملي و فضاي بانشاط عمومي را در جامعه ايجاد مي‌کند.

وي با بيان اينکه جشن عاطفه‌ها در پيش‌رو است ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در جشن عاطفه‌ها انگيزه خدمت‌رساني را در خادمان ملت افزايش مي‌دهد و همگان بايد براي توسعه و تقويت زمينه‌هاي همبستگي و انسجام ملي تلاش کنيم.

نصرت‌الله موسايي مدير کيته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در حاشيه سرکشي‌هاي صورت گرفته در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه از خيرين و مسئوليني که در اين زمينه حمايت کردند تشکر و قدرداني کرد و افزود: جشن عاطفه تا ۱۰ مهر برپا است و اميدواريم که خيرين و مردم در اين ۱۰ روز با کمک‌هاي خيرخواهانه خود بتوانند مشکلي از دانش‌آموزان نيازمند اين شهرستان را برطرف کنند.

موسايي بيان کرد: اميدواريم با همکاري خيرين شهرستان بتوانيم در راستاي رفع نيازهاي نيازمندان اين شهرستان گام‌هاي بلندي برداريم تا بتوانيم شادي را به خانواده‌هاي اين عزيزان هديه کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۵۴

27 Dec 2019