۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۷۶۵۳
رئیس گروه ورزش بانوان استان چهارمحال وبختیاری؛

اردوهای ورزشی بانوان به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود

سوسن تمدن در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور بر برگزاری اردوهای مشترک ورزشی بانوان بر اساس آمایش منطقه تأکید کرد.
اردوهای ورزشی بانوان به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود
به گزارش حوزه ورزش جهانبین نیوز ، رئیس گروه ورزش بانوان استان در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور گفت: برگزاری اردوهای مشترک به‌صورت منطقه‌ای و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف بر اساس آمایش منطقه می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی ورزش بانوان کمک کند.

سوسن تمدن افزود: حضور مدال‌آوران و استعدادهای برتر ورزشی استان‌ها در یک اردوی مشترک زمینه‌ی انتقال تجربیات و ارائه شیوه‌های جدید آموزشی را به وجود می‌آورد.

وی در ادامه به‌ضرورت اختصاص برخی اماکن ورزشی برای ورزش بانوان اشاره و تصریح کرد: واگذاری اماکن ورزشی ویژه بانوان با قیمت پایه در مزایده‌های مربوطه از دیگر راهکارهای است که می‌تواند به توسعه ورزش بانوان در بعد همگانی و قهرمانی منجر شود.

تمدن در ادامه، پیگیری مسائل مربوط به ورزش بانوان در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را از دیگر پیشنهادهای مطرح‌شده در نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور برشمرد.

نشست شورای ورزش بانوان منطقه دو کشور با حضور کارشناسان استان‌های اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و چهارمحال و بختیاری روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر در یاسوج برگزار شد.

انتهای گزارش/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۰۴

26 Dec 2019