۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۶۶۸۳
معاون آموزش و پرورش استان خبر داد:

شرکت 380 دانش آموز فرمانده پایگاه مقاومت در طرح یاوران ولایت

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از شرکت 380 دانش آموز فرمانده پایگاه مقاومت در طرح یاوران ولایت امسال خبر داد.
شرکت 380 دانش آموز فرمانده پایگاه مقاومت در طرح یاوران ولایت
افشین امیریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: طرح یاوران ولایت با هدف تربیت، آموزش و توانمندسازی، کسب مهارت های لازم برای دانش آموزان فرمانده پایگاه مقاومت مدارس استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته فرهنگیان فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه بودند اما اکنون به دلیل مسئولیت پذیری دانش آموزان، خود دانش آموزان فرماندهی پایگاه مقاومت مدرسه را برعهده دارند، تصریح کرد: ۱ هزار و ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح مدارس وجود دارد.

امیریان با بیان اینکه دانش آموزان دوره متوسطه دوم فرماندهی پایگاه مقاومت مدارس را برعهده دارند، افزود: این دوره آموزشی به مدت ۳۵ ساعت از ۱۱ تا ۱۸ برای دختران دانش آموز و ۱۸ تا ۲۳مردادماه سال جاری برای پسران دانش آموز در شهرکرد برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و مهارتی و سازمانی و فعالیت های فرهنگی و بصیرتی، کلاس های فوق برنامه، فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی را بخشی از فعالیت های این دوره برشمرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۷:۲۷

27 Dec 2019