۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۷۶۷۳
رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان خبر داد

اجرای زنگ نماز و احیای دارالقرآن ها درمدارس استان در سال تحصیلی جدید

رئیس اداره قرآن ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان از اجرای زنگ نماز و احیای دار القرآن ها به عنوان مهمترین برنامه های این اداره در سال تحصیلی جدید یاد کرد.
اجرای زنگ نماز و احیای دارالقرآن ها درمدارس استان در سال تحصیلی جدید
به گزارش جهانبین نیوز، مهدی رحمتی در جمع معاونان پرورشی مناطق آموزشی استان ضمن تشریح مهمترین برنامه های اداره قرآن و نماز در سال تحصیلی جدید گفت: اجرای زنگ نماز و احیای دار القرآن ها از مهمترین برنامه های ما در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، به عنوان سال توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز نامگذاری شده است، افزود: این عنوان وظیفه خادمان به ساحت نورانی نماز را سنگین تر می نماید .

رحمتی از همه مسئولان پرورشی مناطق اموزشی و مدارس استان خواست تا اهتمام ویژه ای به نماز جماعت در مدارس داشته باشند و خاطرنشان کرد: برنامه زمان بندی کلاس ها با محوریت زنگ نماز به مدارس استان ارسال شده است.

وی از همه مدیران مدارس استان خواست تا اجرای زنگ نماز ، احیای دار القرآنها ، آموزش عملی نماز و آشنایی دانش آموزان با مرجعیت ، مسابقات قرآن و نماز و جشن شکوفایی را از مهمترین برنامه های قرآنی خود در برنامه سالانه مدرسه قرار دهند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۷:۴۵

2 Feb 2020