۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۲۸۷۴۳
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختیاری:

با تهيه شناسنامه فرهنگي مي توان فعاليت‌هاي مراکز ديني و فرهنگي را گسترش داد

مديرکل تبليغات اسلامي استان در سفر به کوهرنگ گفت: با تهيه شناسنامه فرهنگي شهرستان و آمار دقيق خانوارهاي روستايي مي‌توان در ايجاد و گسترش فعاليت‌هاي مراکز ديني و فرهنگي به‌ويژه حسينيه‌ها و مساجد برنامه‌هاي مؤثرتري را در پيش گرفت.
با تهيه شناسنامه فرهنگي مي توان فعاليت‌هاي مراکز ديني و فرهنگي را گسترش داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر،حجت‌الاسلام مرتضوي، مديرکل تبليغات اسلامي استان در بازديد يک‌روزه از کوهرنگ و در ديدار با فرماندار اين شهرستان مباحثي در مورد مساجد، مشکلات فرهنگي و طرح‌هاي اعزام عشايري و اوقات فراغت مطرح شد.
 
زمان‌پور در اين نشست به موقعيت جغرافيايي، تعداد روستاها و افزوده شدن جمعيت 60 هزارنفري عشاير در شش ماه از سال به آمار جمعيتي شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و افزود: باتوجه به گستردگي و سخت‌گذر بودن اين شهرستان، لازم است فعاليت‌هاي فرهنگي بيشتري در حوزه ديني و مذهبي در مناطق مختلف کوهرنگ انجام شود تا ناهنجاري‌هاي اجتماعي و مشکلات موجود کاهش يابد.
 
مديرکل تبليغات اسلامي استان هم در اين ديدار تصريح کرد: با تهيه شناسنامه فرهنگي شهرستان و آمار دقيق خانوارهاي روستايي مي‌توان در ايجاد و گسترش فعاليت‌هاي مراکز ديني و فرهنگي به‌ويژه حسينيه‌ها و مساجد برنامه‌هاي مؤثرتري را در پيش گرفت.
 
حجت‌الاسلام مرتضوي در ادامه با اشاره به اعزام روحانيون در مناسبت‌هاي مختلف فرهنگي و ديني بر لزوم جمع‌بندي آمار و گزارش اعزام‌هاي انجام‌ شده در شهرستان کوهرنگ تأکيد کرد: با انجام اين کار مي‌توان اعزام روحانيون و مبلغان را هدفمندتر و با توجه به اولويت‌هاي فرهنگي انجام داد.
 
وي به اعزام مبلغ ديني به مراکز عشايري استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 28 نفر در طرح اعزام عشايري کوهرنگ نام‌نويسي کرده‌اند که بايد هرچه سريع‌تر گستره کاري مبلغان اعزامي مشخص شود تا از ايام ماه مبارک رمضان و طرح تابستاني بيشترين بهره‌برداري براي گسترش شعائر ديني و معارف اسلامي صورت گيرد.
 
گفتني است، نشست مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با فرماندار کوهرنگ، در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۳۸

26 Dec 2019