۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۲۷۹۳

نارضايتي ساکنان بخش صمصامي کوهرنگ از قطع شبکه هاي ديجيتال

قطعي مکرر و اختلال در شبکه هاي ديجيتال بخش صمصامي کوهرنگ در حال تبديل شدن به يک معضل اجتماعي به واسطه استفاده مردم از ماهواره شده است.
نارضايتي ساکنان بخش صمصامي کوهرنگ از قطع شبکه هاي ديجيتال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، عده اي از مردم صمصامي در تماس با خبرنگار ما خواستار پيگيري قطعي و اختلال شبکه هاي ديجيتالي اين بخش شدند.

سرعت بالاي تکنولوژي در همه ي عرصه هاي قرن حاضر به ويژه رسانه ها، راديو و تلويزيون و داشتن مخاطبان بي شمار به جرات مي توان گفت تلويزيون يکي از نياز هاي ضروري يک خانواده به شمار مي آيد به طوري که هر قشري از جامعه حداقل يک گيرنده تلويزيوني را در گوشه اي از منزل خود را داراست.
 
ايجاد شبکه ديجيتال در شهرستان کوهرنگ براي برخورداري مردم اين شهرستان از اين تکنولوژي چندسالي است که راه اندازي شده که متاسفانه چندين روز است در بخش صمصامي با مشکلات و معايب فراواني همراه است.
 
اختلال و قطعي مکرر شبکه هاي ديجيتال در صمصامي به علت عدم پوشش 100درصدي و آماده نبودن زير ساخت هاي اساسي شبکه ديجيتال در اين شهرستان است، که با کوچکترين قطعي برق و بارش باران و هرگونه شرايط جوي ديگر 10 شبکه از 20 شبکه گيرنده هاي ديجيتال در اين شهرستان نيز قطع مي شود.
 
اختلال و قطعي مکرر و يا خش دار بودن تصوير و صدا در شبکه هاي ديجيتال در اين شهرستان کم کم در حال تبديل شدن به يک معضل اجتماعي به واسطه استفاده  مردم اين شهرستان از ماهواره شده است که لازم است مسئولان امر نسبت به رفع عيوب ديجيتال در اين شهرستان هرچه سريعتر اقدام کنند.

بخشدار دوآب صمصامي در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، ضمن عذر خواهي از اهالي دوآب صمصامي بعلت مشکلات بوجود آمده در شبکه هاي تلويزيوني بيان داشت: اين قطعي ها در جهت راه اندازي شبکه هاي ديجيتال مي باشد.

حسن مرادي افزود: با توجه به قول مساعدت استاندار محترم و مديرکل صدا و سيماي استان شبکه ديجيتال دوآب صمصامي هم اکنون قابل استفاده است.

وي بيان داشت: شبکه ديجيتال بخش دوآب صمصامي در دهه مبارک فجر رسما به بهره برداري خواهد رسيد.

انتهاي پيام 1027ج/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۰:۰۳

8 Jan 2020