۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۲۰۵۴
نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد:

برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: چه روز دانشجویی، روزی که تنها اسمی از آن باقی مانده است.
برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ برنامه گرامیداشت روز دانشجو با حواشی ای همراه بود.
در این برنامه، علیرضا قاسمی، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: چه روز دانشجویی، روزی که تنها اسمی از آن باقی مانده است.

قاسمی گفت: در سال‌های گذشته نیز دوستان مطالباتی را بیان کردند، مطالبات سال‌های گذشته کجا رفت؟ اگر نمی‌خواهید سر دانشجو را کلاه بگذارید بگویید این مطالبات کجا رفته است؟ آیا این مایه شرمساری نیست برای مسئولان؟

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد بیان کرد: امروز دوست داشتیم با گذشته ۳ سال از عمر دولت از رئیس دولت مطالبه‌گری کنیم. امروز در محضر شما (استاندار چهارمحال و بختیاری) هستیم پس از شما مطالبه می‌کنم.

قاسمی خاطرنشان کرد: این جوانان نگران آینده شغلی خودشان هستند، چه اقدامی برای شغل جوانان کرده‌اید.

وی تصریح کرد: آیا این مایه شرمساری نیست که بعد از گذشت ۳ سال و گره زدن همه چیز به اسم برجام هیچ گشایشی در اقتصاد ایجاد نشود؟ گشایش ۱۰۰ روزه کجاست؟ کجاست مبارزه با اختلاس، حقوق‌های نجومی و فساد؟

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد بیان کرد: امروز نه چرخ اقتصاد، نه چرخ سانترفیوژها و نه چرخ زندگی مردم می‌چرخد.

قاسمی با بیان اینکه آقای روحانی شما اشتباه کردید، افزود: البته ما خوشحالیم که ریاست محترم جمهوری صراحتاً اعلام کردند که تصویب تحریم‌ها در کنگره امریکا نقص برجام است.

وی با اشاره به صحبت رئیس جمهور درباره تدریس برجام در مدارس گفت: بله برجام باید به عنوان یک فاجعه در مدارس تدریس شود. ما هم به نوبه خودمان اعتقاد داریم که برجام را خدا آورد، برجام را خدا برای روشن کردن بیشتر چهره امریکا آورد.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به کسانی‌که معتقد هستند برجام برای رفع مشکلات اقتصادی نیست بیان کرد: اگر برجام برای رفع مشکلات اقتصادی نیست پس برای چه بود؟

سایه جنگ را قاسم سلیمانی از سر ایران دور کرد یا برجام؟

قاسمی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند برجام برای رفع سایه تحریم‌ها و برداشتن سایه جنگ از سر ایران است، خاطرنشان کرد: من از دوستانی که شعار «روحانی دوستت داریم» (اشاره به عده‌ای از دانشجویان که شعار می‌دهند) می‌دهند سؤال دارم، سایه جنگ را قاسم سلیمانی از سر ایران دور کرد یا برجام؟

وی با اشاره به حضور هر ساله استاندار در روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: شما تنها کاری که انجام می‌دهید تعریف و تمجید از دولت و برجام و کوباندن دولت قبل است.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد بیان کرد: شما ۳ سال است که مسئول هستید در این ۳ سال چه کارهایی انجام داده‌اید؟

مرکز رشد دانشگاه شهرکرد مصادره شد

قاسمی خاطرنشان کرد: مصادره آب استان، بیکاری، اخراج ۱۳۰ کارگر کارخانه برفاب و مصادره مرکز رشد دانشگاه شهرکرد از جمله مشکلات استان است. باز هم می‌خواهید بگویید تقصیر دولت قبل است. آقای استاندار اگر چنین هست پس شما احمدی‌نژادی‌ترین چهره استان هستید.

مشکلات امروز جامعه دور شدن از مبانی اسلام ناب و روی آوردن به اسلام امریکایی است

جواد برزنه، نماینده تشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهرکرد نیز اظهار داشت: آیا ۴ دقیقه وقت زیادی برای صحبت کردن است؟ به نظر من هست، در این ۴ دقیقه می‌توان خیلی برجام تصویب کرد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه و عدم کاهش آن‌ها در تغییر دولت‌ها افزود: مشکلات امروز جامعه ناشی از دور شدن از مبانی اسلام ناب و روی آوردن به اسلام امریکایی، سازشکار و مرفهان بی‌درد است.

نماینده تشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهرکرد با اشاره به خوی اشرافی‌گری برخی از مسئولان بیان کرد: مسئولانی که طعم تلخ محرومیت را نچشیده‌اند چگونه مشکلات مردم را درک خواهند کرد.

برزنه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان گفت: چرا استان کوچک ما باید جزء پر مصرف‌ترین استان‌های کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی‌که حقوق‌های نجومی دریافت کردند چرا به منصب‌های دیگر منتقل و شرم‌آورتر اینکه آقایی بگوید این‌ها ذخایر انقلاب هستند. ذخایر انقلاب امثال شهید تهرانی‌مقدم و شهریاری هستند.

نماینده تشکل جامعه اسلامی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه وقتی برخی امریکا را ابرقدرت می‌بینند جلوی امریکا که هیچ جلوی امیر کویت هم زانو می‌زنند، تصریح کرد: بروید برای حادثه فرانسه شمع روشن کنید اما حتی یک پرونده حقوقی برای شهدای منا تشکیل ندهید.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان مراسم با اشاره به گیرا نبودن برنامه اظهار داشت: صحبت‌هایی که مطرح شد هیچ ربطی به ۱۶ آذر و جنبش عدالتخواهی و استکبارستیزی دانشجویان نداشت و اگر همین ۳، ۴ سخنرانی آخر نبود این جلسه خیلی جالب نبود.

قاسم سلیمانی افزود: البته سخنرانی آخر خیلی یک‌طرف بود. من امروز سخنرانی نمی‌کنم و پیشنهادم این است که رئیس دانشگاه یک جلسه ۲ ساعته ظرف ۲ هفته آینده برای پرسش و پاسخ تشکیل دهند.

وی بیان کرد: فقط یک نکته اینکه عملکرد استان شفاف و دولت بسیار خوب است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۳:۰۸

9 Jan 2020