۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۲۲۳۴
در چهار محال و بختیاری:

با توسعه طرح های گوناگون زمینه اشتغال بیش از هزاران نفر فراهم خواهد شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: با توسعه طرح های صنعتی و کشاورزی زمینه اشتغال بیش ازهزاران جوان در چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد.
با توسعه طرح های گوناگون زمینه اشتغال بیش از هزاران نفر فراهم خواهد شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۷ جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید از اردیبهشت سال ۹۴ فعال شده که دستاورد این جلسات ۱۲۰۰ مصوبه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ مصوبه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید وجود داشته است تصریح کرد: مشکلات نزدیک به ۷۰۰ واحد صنعتی و طرح کشاورزی و گردشگری، در این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰ درصد مصوبات به نتیجه رسیده و خاتمه پیدا کرده و مابقی در دست اجراست.

امامی اذعان داشت: برخی از مصوبات مشکلات بانکی داشته اند که با حل مشکلات بانکی آن ها نیز به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی با اشاره به اینکه، دستاورد آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۶ طرح بوده که سه تا آن کشاورزی و سه تای دیگر صنعتی بوده است بیان داشت: طرح های صنعتی ما به دلیل ورود محصولات خارجی متاسفانه تعطیل شده و تصمیم گیری شد واحدی که توسط بانک مشکل آن ها حل می شود بتوان آن ها را به کار برگردانده و تولید داشته باشد.

امامی خاطرنشان کرد: طرح های کشاورزی هم تصمیمات خوبی جهت اعطای تسهیلات از بانک های مختلف از کشاورزی گرفته شد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه و با توسعه طرح های کشاورزی هم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت قرار است علاوه بر تحقق 4 هزار شغل نزدیک به 2 هزار و 500 شغل جدید ایجاد کنیم که تا الان نزدیک به هزار شغل ایجاد شده و تلاش ما براین است که ان شاءالله تا پایان سال حتی از آن رقم تعهد شده بالاتر هم برویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: قرار است برای ایجاد اشتغال ۳۶۰ میلیارد تسهیلات پرداخت کنیم و تا الان نزدیک به ۲۳۰ میلیارد پرداخت شده و تا پایان سال هم ان شاء الله بتوانیم به این رقم دست پیا کنیم.

امامی یکی از طرح های بزرگ در این استان را پالایشگاه دانست و اظهار کرد: پالایشگاه از سال ها پیش مجوز داشته و ما تا حدودی مشغول خوراک این پالایشگاه بوده ایم و هنوز با وجود مشکلاتی که هست امیدواریم با ورود سرمایه گذار بزرگ به این مسئله بتوانیم دست پیدا کنیم و هرچه زودتر پروژه به این بزرگی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۳۸

27 Jan 2020