۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۶۳۹۴
کارشناس مسائل سياسي:

انقلابي که متکي به مردم است هيپچ‌گاه آسيب نخواهد ديد

کارشناس مسائل سياسي گفت: دشمنان در تلاش نابود کردن اصل اسلام در کشور عزيزمان بودند که با لطف خداوند و با حضور حماسي مردم در ۹ دي تمامي اين نقشه‌ها، نقش‌برآب شدند.
انقلابي که متکي به مردم است هيپچ‌گاه آسيب نخواهد ديد
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌السلام اميرقلي جعفري کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، با تبريک ايام ميلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ميلاد امام صادق (ع) به همه مسلمانان و پيروان راستين آنها و مصادف شدن اين ايام با حماسه بزرگ ۹ دي ماه افزود: يک انقلاب مردمي براي اينکه باقي بماند و استمرا پيدا کند نياز به حضور مردم در همه صحنه‌ها دارد و تمامي دشمان قسم خورده اين مملکت و انقلاب کمر بسته‌اند تا انقلاب اسلامي را از بين ببرند.

وي افزود: در انتخابات سال ۸۸ اتفاقاتي در کشور افتاد، که باعث شد ظرفيتي را که دشمن شناسايي کرده بود از آن ظرفيت بهره ببرد و بتواند بنيان‌هاي اين انقلاب اسلامي را ازبين ببرد و براي براندازي نظام از تمامي ظرفيت‌ها استفاده کرد.

جعفري تصريح کرد: دشمنان اهدافي داشتند و در تلاش نابود کردن اصل اسلام در کشور عزيزمان بودندکه با لطف خداوند و با حضور حماسي مردم در ۹ دي تمامي اين نقشه‌ها، نقش برآب شدند و نشان داد که انقلابي که متکي به مردم است و مردم پشتيبان آن هستند هيچ‌گاه آسيب نخواهد ديد.

نماينده ولي‌فقيه در دانشگاه‌ها افزود: ما در اينجا وظيفه داريم اين حماسه بزرگ را گرامي بداريم و به اعتقاد بنده اين روز يوم‌الله است؛ همان‌گونه که خداوند به حضرت موسي فرمود که ايام‌الله را گرامي بدار و ايام‌الله آن روزهايي هستند که دين خدا و حکومت الهي باقي‌مانده و مردم هم از آن پشتيباني کرده‌اند.

وي در پايان تصريح کرد: از خداوند در خواست مي‌کنم که ماندگاري انقلاب اسلامي ما تا انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) ادامه پيدا کند و اين عَلم به صاحب اصليش و علم‌دار اصليش برسد.

انتهاي پيام106ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۵:۰۶

28 Dec 2019