۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۹۳۵۴
براي اولين بار :

تدوين طرح جامع آموزشي محيط زيست در چهارمحال و بختياري

مديرکل حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختياري از تدوين طرح جامع آموزش محيط زيست براي اولين بار در استان خبر داد.
تدوين طرح جامع آموزشي محيط زيست در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر ؛ اظهار داشت: با توجه به فرهنگ غني اسلامي و تصريح اصل پنجاهم قانون اساسي در حفاظت از محيط زيست به عنوان يک وظيفه عمومي که همگاني بودن آن را در ضمير خود نهفته دارد و نيز با توجه به اينکه آموزش يکي از مؤثرترين مؤلفه‌هاي تأثيرگذار بر توسعه هر کشور است، انجام اقداماتي وسيع، همه‌جانبه، مستمر و فراگير در جهت افزايش آگاهي‌هاي زيست محيطي جامع ضروري مي‌باشد.

وي در ادامه افزود: اين طرح جهت ارتقاي آگاهي هاي عمومي و به منظور حفظ محيط زيست با تأکيد بر گروه هاي اثرگذار و اولويت دار است.

احمدي گفت: گروه هاي هدف اين طرح محيط بانان، دانش آموزان، کارشناسان ، مديران، گردشگران و شهرداران و دهياران و ساير اقشار مؤثر مي باشد.

وي عنوان کرد: اين طرح شامل انتخاب مخاطبان، انتخاب مدرسان، تعامل و همکاري با مراکز دانشگاهي، علمي و تحقيقاتي و استفاده از توان علمي اين مراکز، انعقاد تفاهم نامه با مراکز علمي، آموزشي و تحقيقاتي مي باشد، همچنين در اين طرح برنامه زمان بندي دوره ها، ارزشيابي قبل و پس از هر دوره و طرح درس نيز تهيه و تدوين مي شود.

وي در پايان تصريح کرد: اميد است اين برنامه بتواند نيازهاي آموزشي بخشهاي مختلف استان را در زمينه ارتقاي سطح دانش زيست محيطي در امر حفاظت از محيط زيست و تحقق توسعه پايدار مرتفع نمايد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۰:۳۰

5 Jan 2020