۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۳۷۴
معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري خبر داد:

کسب رتبه اول کشوري، استان در 21 شاخص در مبارزه با بيسوادي

معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت؛ استان چهارمحال و بختياري در 21 شاخص کشور در مبارزه با بيسوادي رتبه اول را کسب کرد.
کسب رتبه اول کشوري، استان در 21 شاخص در مبارزه با بيسوادي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري ظهر دیروز در جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي آموزش و پرورش کوهرنگ گفت؛ در سرشماري سال 95 بهترين عملکرد در شهرستان کوهرنگ بوده است.
 
مرتضي ارشادي افزود: در حالي که ميانگين استاني 2/22 درصد است کوهرنگ توانست با 8/3 درصد رشد، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.
 
وي بيان داشت: در فعاليت هاي سال 96 حجمي که به کوهرنگ اختصاص داده شد توانستند در دوره انتقال و تحکيم بيش از 100 درصد را تحت پوشش قرار دهند.
 
معاون سوادآموزي استان تصريح کرد: در دوره سواد آموزي بيش از 70 درصد حجم، تحت پوشش رفته است که اميد است با تلاش و سياست گذاري باقي مانده اين حجم را تحت پوشش قرار دهيم.
 
ارشادي يادآور شد: ظرفيت يادگيري که در شهرستان کوهرنگ ايجاد شده است، مراکز يادگيري محلي است که در کوهرنگ 4 مرکز يادگيري محلي در کوهرنگ فعال است.
 
وي افزود: موافقت نامه 3 جانبه با اداره تعاون، کار، رفاه اجتماعي و فني و حرفه اي با آموزش پرورش منعقد شده است تا در راستاي يادگيري محلي بهره مند شويم.

معاون سواد آموزي اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت: استان چهارمحال و بختياري در 21 شاخص کشور در مبارزه با بيسوادي رتبه اول را کسب کرد.
 
مرتضي ارشادي گفت: از 1500 امتياز ممکن استان 1105 امتياز زا کسب کرد.
 
وي گفت: کوهرنگ با 7/7 درصد بالاترين شاخص باسوادي و کيار با 7 صدم درصد پايين ترين شاخص استاني را داشتند.

انتهاي پيام1026ج /610ک


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۳۱

9 Jan 2020