۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۰۴۳۴
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري:

باند 8 نفره سازمان يافته اراذل و اوباش دستگير شدند

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي باند سازمان‌يافته هشت نفره اراذل و اوباش در سطح استان، دستگير شدند.
باند 8 نفره سازمان يافته اراذل و اوباش دستگير شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ پيام كاوياني در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار كرد: به دنبال وصول اخبار و اطلاعاتي مبني‌بر فعاليت مجرمانه و سازمان‌يافته تعدادي از اوباش جهت ايجاد ناامني و شرارت هدفمند در سطح شهركرد و برخي از شهرستان‌هاي استان موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس امنيت عمومي استان، قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با سلسله اقدامات ويژه اطلاعاتي شامل، يك هفته تعقيب و مراقبت، اجراي عمليات نفوذ و تغيير در تاكتيك چتر اطلاعاتي از حالت عرضي به عمودي، باند هشت نفره اوباش به سركردگي م. ظ مورد شناسايي واقع و با جمع‌آوري مستندات محكمه‌پسند پيرامون شرارت و اقدامات مجرمانه آنان، پس از هماهنگي با مقام قضائي در چهار عمليات جداگانه و همزمان اين افراد دستگير و مورد ضربه اطلاعاتي و عملياتي قرار گرفتند.

وي افزود: اعضاي اين باند مرتکب جرايمي چون اخاذي، زورگيري، تظاهر مستانه، ضرب و جرح، نزاع فردي و جمعي، عربده کشي، مزاحمت براي نواميس و ارتکاب جرائم اخلاقي و تجاوز به عنف، آدم ربايي و اقدام مسلحانه عليه افراد و اشخاص شده بودند و در بازرسي از مخفيگاه آنان دو قبضه اسلحه شكاري و مقادير قابل توجهي سلاح سرد شامل؛ قمه، افشانه دفاع شخصي، شوكر و تعدادي خودرو كشف شد.

كاوياني در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي تأكيد كرد: با دستگيري و تحويل سركرده اوباش به زندان عملا توان سازماندهي و ارتکاب جرايم باندي تا مدت‌ها از آنان سلب گرديد و ضربه به اين باند تاثير قابل توجهي در تأمين امنيت و آسايش عمومي شهروندان داشته است.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۵۷

29 Dec 2019