۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۵۴۸۴

​دانش آموختگان را به سمت توسعه گردشگري سوق دهيد

مدير شرکت مادر تخصصي توسعه ايرانگردي و جهانگردي ايران گفت: دانش آموختگان در هر رشته تحصيلي که هستند مي توانند براي توسعه صنعت گردشگري ورود پيدا کرده، طرح و ايده دهند.
​دانش آموختگان را به سمت توسعه گردشگري سوق دهيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي دياني مدير شرکت مادر تخصصي توسعه ايرانگردي و جهانگردي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه ايران يک کشور کوهستاني است بيان داشت: ما آن طور که بايد از ظرفيت گردشگري کوهستاني آن استفاده نمي کنيم.

وي با بيان اينکه رفتينگ زاينده‌رود چهارمحال و بختياري را مي توان تبديل به يک گردشگري ورزشي کرد اذعان داشت: اين استان مي تواند مسابقات رالي دوچرخه سواري استقامت را در اين استان راه اندازي کند.

دياني با بيان اينکه طبيعت گردي، بوم گردي ورزشي و انواع گردشگري که مزيت نسبي را خداوند در اين استان قرار داده عنوان کرد: از ظرفيت هاي خدادادي گردشگري در کل کشور و در اين استان استفاده نشده است.

وي افزود: صنعت گردشگري در اين استان به تازگي شکل مي گيرد که در هين راستا مي توان پروژه هاي مختلف گردشگري را در استان شکل داد.

دياني عنوان کرد: دانش آموخته هاي اين استان فارغ از اينکه در چه رشته اي تحصيل کرده مي تواند وارد صنعت گردشگري شوند و در حوزه هاي مختلف کار کند.

وي با تاکيد بر اينکه استان چهارمحال و بختياري جايي است که گردشگري طبيعت گردي آن زياد است اذعان داشت: دانش آموخته هاي اين استان در هر رشته تحصيلي که هستند در صنعت گردشگري ورود پيدا کنند و آن را توسعه دهند.

دياني ادامه داد: فارغ التحصيلان کشاورزي در گردشگري کشاورزي، عمران در ساخت هتل ها و مجتمع هاي بين راهي، اقتصاد، پزشکي و... هر کدام مي توانند ايده اي براي توسعه صنعت گردشگري ارائه دهند و ما نيز از آن ها حمايت خواهيم کرد.

وي با اشاره به مسئله بيکاري در جامعه اظهار کرد: اگر بيکاران در عرصه گردشگري ورود پيدا کنند، با زدن اکوکمپ مي توانند به راحتي شغل ايجاد کنند.

دياني با اشاره به اينکه افراد مي توانند مکان هاي مختلف گردشگري را در اين استان براي جذب گردشگران داخلي و خارجي شناسايي کنند خاطرنشان کرد: اين استان داراي جنگل‌هاي زيبايي است که جوانان جوياي کار و شغل مي توانند با شناسايي و ارائه طرح گردشگري و تبديل کردن آن به اقامتگاه جنگلي نه تنها شغل براي خود ايجاد کرده بلکه در توسعه گردشگري استان نيز سهيم باشند.

وي تاکيد کرد: ما با اجراي چنين طرح هايي موافقت مي کنيم و آن ها را حمايت کرده تا بتوانند تسهيلات بگيرند و اقامتگاه هاي جنگلي، کوهستاني و... را در استان چهارمحال و بختياري راه اندازي کنند.

دياني با اشاره به اينکه فضا و امکانات براي توسعه گردشگري گسترده است تاکيد کرد: جوانان به راحتي مي توانند از اين ظرفيت براي ايجاد شغل استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۲۹

29 Dec 2019