۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۸۴۵۴
خطیب جمعه شهرکرد:

دشمن از انتقادات مردم به نظام و انقلاب شاد نشود

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن از انتقادات مردم به نظام و انقلاب شاد نشود آن ها از سر دلسوزي و براي پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي انتقاد مي کنند.
دشمن از انتقادات مردم به نظام و انقلاب شاد نشود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب دستاوردهاي فراواني نسبت به دوران ۵۰ ساله طاغوت داشته، اما اين دستاوردها با نقطه مطلوب فاصله دارد.

وي با بيان اينکه برخي از انتقادهاي مردم به جا و پذيرفتني است، بيان کرد: مردم اين انقلاب را فرزند خود مي پندارند، از اين رو براي بالنده تر شدن انقلاب و نظام در پي اصلاح و رفع نواقص هستند.

نکونام با بيان اينکه در ۳۹ سال گذشته هشت سال جنگ تحميلي، ترورها و فتنه‌هاي دشمن ثروت و وقت کشور را درگير کرد، اذعان داشت : با وجود مشکلات فراوان در اين مدت کشور، ۲۰ برابر زمان طاغوت در عرصه اقتصادي، عمراني و فرهنگي پيشرفت داشته است.

حجت الاسلام نکونام، ترور شخصيت ها و تحميل انواع تحريم ها عليه کشور از زمان آغاز و شکل گيري حکومت و نظام اسلامي را از ديگر عوامل بازدارنده براي رشد و توسعه اقتصادي کشور دانست.

وي با بيان اينکه ۲۰ بهمن سالروز بيعت عشاير بختياري و قشقايي با امام خميني (ره) است، گفت: اين حرکت ناشي از درک عشاير از مسير و هدف انقلاب اسلامي بود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه عشاير در مورد انقلاب اسلامي داراي موضع هستند، افزود: اين قشر با غيرت، صادق، محب اهل بيت، وفادار به اسلام و داراي بصيرت هستند و گراميداشت اين حرکت بايد در کشور برجسته شود.

حجت السلام نکونام افزود: دوستي با اهل بيت (ع)، درک درست از انقلاب، نگاه موحدانه و توحيدي و پاک بودن اين قوم از ديگر عواملي بود که بختياري ها را در تشخيص درست بيعت با معمار کبير انقلاب آن هم پيش از پيروزي انقلاب ياري رساند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۰:۳۹

1 Jan 2020