۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۹۹۰۴
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

کودتاي ترکيه ثابت کرد که امريکا و کشورهاي استکباري تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيستند

امام جمعه کوهرنگ گفت: کودتاي نظامي ترکيه با حمايت امريکا و بعضي کشورهاي اروپايي به همه کشورهاي اسلامي ثابت کرد که امريکا و کشورهاي استکباري تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيستند حتي اگر کشوري مثل ترکيه تمام خواسته هاي آنها را عملي کند.
کودتاي ترکيه ثابت کرد که امريکا و کشورهاي استکباري تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 22 مرداد ماه 95 شهر چلگرد با اشاره به 23 مرداد سالروز مقاومت اسلامي گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامي با حمايت ايران پرچمدار عزت و کرامت همه مسلمانان جهان است و چهره حقيقي اسلام در مبارزه با استکبار جهاني و ابرقدرت ها به نمايش مي گذارد.
 
امام جمعه کوهرنگ بيان داشت: کودتاي نظامي ترکيه با حمايت امريکا و بعضي کشورهاي اروپايي به همه کشورهاي اسلامي ثابت کرد که امريکا و کشورهاي استکباري تحت هيچ شرايطي قابل اعتماد نيستند حتي اگر کشوري مثل ترکيه تمام خواسته هاي آنها را عملي کند باز هم به صرف اسلامي بودن جريان حاکم بر عليه آن توطئه و اقدام به براندازي مي کنند.
 
وي گفت: رشد اقتصادي همه جوامع متکي به امنيت داخلي آن کشور و ثبات ديپلماسي بين المللي آن بستگي دارد امروز ايران در ناامن ترين منطقه جهان امن ترين کشور است.
 
حجه الاسلام طباطبايي با اشاره با سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي گفت: بخش عمده اي از صدور انقلاب اسلامي به عراق و کشورهاي عربي بر دوش آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت بوده است و آنها مفاهيم عميق ديني و انقلابي را که متکي بر عزت و کرامت جهان اسلام است را در دوران اسارت به منعصه ظهور رساندند. 

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ با اشاره به کودتاي 28 مرداد گفت: يکي از روزهاي تلخ تاريخ ايران که هيچ وقت نبايد فراموش شود روز 28 مرداد و کودتاي امريکاييها بر عليه حکومت مردمي و مشروع دکتر مصدق مي باشد، اين در حالي است که بزرگترين اشتباه مصدق اعتماد به امريکاييها بود و آنها را دوست خود مي دانست اما از آنجايي که نظام سلطه با مردم سالاري مطلق يا مبتني بر دين اساسا مشکل دارد حتي به مصدق و دولت او هم رحم نکرد و اين درس عبرتي براي تاريخ است.


انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۳:۲۴

8 Feb 2020