۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۴۹۴۴
رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان خبر داد

معدوم‌سازي 7 تن مواد غذايي تاريخ گذشته و فاسد در شهرستان فارسان

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان از جمع آوري و معدوم‌سازي 7 تن مواد غذايي تاريخ گذشته و فاسد از سطح مراکز تهيه و توزيع شهرستان در طول 80 روز اول امسال خبر داد.
معدوم‌سازي 7 تن مواد غذايي تاريخ گذشته و فاسد در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، مجيد فاضلي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: معدوم‌سازي 7 تن ماد غذايي تاريخ گذشته و فاسد که در طرح بسيج سلامت نوروزي سال 96 در شهرستان فارسان جمع آوري شده بود با حضور نماينده دادستان، نمايندگان صنعت،معدن و تجارت و اصناف معدوم‌سازي  شد.

وي تصريح کرد: اين مواد غذايي باارزشي بالغ‌بر 400 ميليون ريال بوده که از 200 مرکز تهيه و توزيع در شهرستان فارسان جمع‌آوري شدند.

فاضلی اظهار داشت: طرح تشديد به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال فعاليت است به‌گونه‌اي که در ساعت‌هاي غير اداري هم اين بازرسي‌ها از مراکز تهيه و توزيع با گشت‌هاي مشترکي که با تعزيرات حکومتي،بازرگاني و اصناف صورت مي‌گيريد.

رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان، حفظ ايمني غذايي مردم و ارتقاي بهداشت عمومي جامعه را از اهداف اجراي طرح تشديد کنترل و نظارت بر مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي دانست و گفت: بازرسان بهداشت محيط در اين بازديدها با کنترل بهداشتي مواد غذايي, بهداشت فردي متصديان و بهداشت محيط کار آموزش‌هاي لازم را در رابطه با نحوه نگهداري مواد غذايي حساس و فاسدشدني و عدم عرضه مواد غذايي بصورت فله‌ايي را به متصديان يادآور مي‌شوند.

وي در پايان گفت: به همشهريان محترم توصيه مي‌شود در طول سال اگر شکايتي در ارتباط با مواد فاسد يا تاريخ گذشته دارند با شماره تلفن‌هاي 190 يا 03833228589 تماس حاصل فرمايند که به‌صورت  24 ساعت مأموران ما بتواند رسيدگي به شکايات مربوطه را انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۳:۱۱

8 Feb 2020