۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۹۹۱۴
معاون استانداری چهارمحال و بختیاری:

اولین چالش فرا روی استان اشتغال و بیکاری است

معاون برنامه‌ریزی واشتغال استانداری گفت: اولین چالش فرا روی استان اشتغال و بیکاری است و عواملی که می تواند معضل بیکاری را حل کند سرمایه گذاری از طریق مستقیم و بالا بردن تولید است.
اولین چالش فرا روی استان اشتغال و بیکاری است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستانه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با اشاره به وظایف معاونت برنامه ریزی و اشتغال گفت: این معاونت وظیفه اصلی بودجه ریزی و برنامه ریزی را برعهده دارد.

عامری گلستانه با بیان اینکه در سال 92 از کل اعتبار 116 میلیارد تومانی استان فقط 22 درصد تخصیص پیدا کرد اظهار کرد: این در حالی است که از اعتبار 80 میلیون تومانی استان تا الان 75 درصد تخصیص پیدا کرده است. 

وی افزود: از 60 میلیارد تومان اعتبار ماده 180 استان 40 درصد تخصیص و اعتبارات سفر ریاست جمهوری هم تقریباً 100 درصد تخصیص یافته است.

معاون استانداری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اتفاق مهمتر در بودجه 94 است که علی رقم اینکه بودجه کل کشور 26 درصد افزایش پیدا کرده اعتبارات استان ما حدود 47 درصد افزایش رشد داشته است که بودجه عمرانی استانی 2 برابر کشور بوده است.

عامری گلستانه با اشاره به تدوین طرح توسعه شهرستانها که در استان به مرحله اجرا در آمد اظهار کرد: با اجرای این طرح نقاط قوت و ضعف و راههای توسعه شهرستانها را نشان می دهد.

وی از اجرای طرح سامانه ساترا در استان خبر داد و گفت: این سامانه هوشمند توان تحلیل و نظارت را نسبت به پروژه های در دست اجرا بالا می برد.

عامری گلستانه اولین چالش فرا روی استان را اشتغال و بیکاری دانست و تصریح کرد: دو عاملی که می تواند معضل بیکاری را حل کند یکی سرمایه گذاری از طریق مستقیم و تزریق منابع سرمایه گذاری و دیگری بالا بردن تولید و اثربخشی.

وی گفت: در این زمینه شورای اشتغال استان با تصویب 77 طرح که می تواند 480 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی و سایر منابع استفاده شود زمینه اشتغال را فراهم کند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۳۱

17 Jan 2020