۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۰۵۲۴
رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري:

کارآفرينان و مستعدين برتر ستون و پايه‌هاي اقتصاد مقاومتي هستند

رييس بنياد نخبگان استان گفت: کارآفرينان و مستعدين برتر ستون و پايه‌هاي اقتصاد مقاومتي هستند و با بهرمندي از توان فکري و عقلي آنها مي‌توان بر بسياري از مشکلات غلبه کرد که در اين راستا حمايت و هدايت دستگاه‌هاي حمايت‌کننده الزامي مي‌باشد.
کارآفرينان و مستعدين برتر ستون و پايه‌هاي اقتصاد مقاومتي هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين رئيس بنياد نخبگان در اين همايش با اشاره به رويکرد بنياد ملي نخبگان در الگوسازي از سرآمدان و نخبگان، هدف اصلي برگزاري اين برنامه را ايجاد انگيزه و الگوسازي از سرآمدان بومي هر شهرستان براي انتقال تجارب و هدايت جوانان و نوجوان دانست.

بنياديان گفت: بنياد نخبگان در راستاي مأموريت خود، توانمندسازي اجتماعات نخبگاني و الگوسازي از ايشان را در دستور کار خود قرار داده است و اجراي چنين برنامه‌هايي براي مستعدين برتر برمبناي قدرداني از تلاش‌هاي و زحمات آنها و ايجاد انگيزه و پويايي براي تلاش بيشتر در راستاي پيشرفت و توسعه کشور مي‌باشد.

بنياديان با بيان اينکه برگزاري چنين برنامه‌هاي صرف تکريم سرآمدان نمي‌باشد يادآور شد، نوجوانان و جوانان استان براي پيشرفت و شکوفا نمودن استعداد خويش نياز به الگو دارند و در اين برنامه‌ها مي‌توانند تعدادي از افراد موفق شهر خود را بشناسند و از روش و تجربيات ايشان مسير پيشرفت خود را ترسيم نمايند.

وي در ادامه افزود: کارآفرينان و مستعدين برتر ستون و پايه‌هاي اقتصاد مقاومتي هستند و با بهرمندي از توان فکري و عقلي آنها مي‌توان بر بسياري از مشکلات غلبه کرد که در اين راستا حمايت و هدايت دستگاه‌هاي حمايت‌کننده الزامي مي‌باشد.

سيامک سليماني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار ضمن قدرداني از بنياد نخبگان استان و شهرداري فرخشهر در برگزاري اين گونه همايش‌ها، گفت چنين برنامه‌هايي فرهنگ نخبه‌پروري را در جامعه ترويج مي‌دهد و افزود: انتقال تجارب و داشته‌هاي سرآمدان عامل جهش و پيشرفت جامعه و موجب ترغيب انگيزه و تلاش جوانان اين مرز و بوم خواهد شد.

سليماني با بيان اينکه نخبه به کسي گفته مي‌شود که اثرگذاري چشمگيري در جامعه داشته باشد، اظهار کرد: نخبه باتوجه به هوش و توانايي خود بايد مدير و کارآفرين موفق باشد و نقش بسزاي در اقتصاد و فرهنگ مردم داشته باشد.

سليماني با اشاره به اينکه القاي اثرات سرآمدان در جامعه موجب ايجاد انگيزه و ترويج فرهنگ ايده‌پردازي و خلاقيت در جامعه خواهد شد، اظهار کرد: جوانان با توجه به تواناي و استعداد خود نياز به يک نيروي محرک براي شکوفا شدن استعدادهاي خود مي‌باشند که برگزاري برنامه‌هاي الگوسازي از سرآمدان در اين روند بسيار اثرگذار خواهد بود.

توحيدنيا شهردار فرخشهر ضمن قدرداني از بنياد نخبگان گفت: شهر فرخشهر با وجود پيشينه تاريخي و گردشگري منحصربه‌فرد، نخبه‌پرور نيز بوده و داراي افتخاراتي در سطح ملي و حتي بين‌الملل هم مي‌باشد.

توحيدنيا فعاليت‌هاي فرهنگي را يکي از مهمترين برنامه‌هاي شهرداري‌ها دانست و گفت: بهرمندي از توانايي نخبگان و سرآمدان در تحولات شهري سيار پراهميت و قابل توجه مي‌باشد.

در پايان اين همايش، از سرآمدان فرخشهر خانم‌ها پروين برادران قهفرخي، سميه مصطفوي و آقايان رسول نوروزيان قهفرخي و شهرام شاکريان تجليل شد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۰:۴۴

2 Jan 2020