۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۷۵۵۴
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

بازي‌هاي سياسي گريبانگير اقتصاد/ تنها راه‌حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتي است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بازي هاي سياسي مشکل اصلي شهرستان ها به خصوص مناطق محروم است گفت: تکيه بر توان موجود و فعاليت درعرصه اقتصاد مقاومتي تنها راه برون رفت از وضعيت موجود است.
بازي‌هاي سياسي گريبانگير اقتصاد/ تنها راه‌حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان اردل در جمع مردم اين شهرستان در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل گفت: فرصت‌هاي نظام جمهوري اسلامي، فرصت‌هاي مغتنمي است در همين راستا مسئولان بايد سعي در گره‌گشايي و خيرخواهي از امور مردم و جامعه داشته باشند.

نکونام با بيان اينکه همه افراد بايد در هر جايگاهي که هستند وظايف خود را به درستي انجام دهند، افزود: کارگذاران نظام جمهوري اسلامي با مسئولان نظام‌هاي طاغوتي به دليل داشتن خيرخواهي متمايز هستند و اين مايه بالندگي است.

وي افزود: دشمن تلاش مي کند که دوباره به داخل کشور ما نفوذ پيدا کند و حاکميت و اداره اين مردم و کشور را به دست بگيرد و هر طور که خودش مي خواهد در اين کشور تصميم بگيرد و انقلاب اسلامي ايران را از ميان بردارد.

وي تاکيد کرد: امروز کشور در يک پيچ بزرگ تاريخي قرار گرفته است، يعني در موقعيتي هستيم که به برکت عنايت هاي الهي و هدايت هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري، خون مطهر شهدا و بصيرت و هوشياري شما مردم انقلاب اسلامي ايران در اوج عزت و استقلال قرار گرفته و در برابر دشمنان و طاغوت ايستاده و دست آنان را از اين کشور قطع کرده و حالا دشمن کمر بسته که اين موقعيت را از اين مردم بگيرد و دوباره کشور را به حالت اول بازگرداند.

نکونام تاکيد کرد: دشمن براي ضربه زدن و از بين بردن انقلاب خيز برداشته و مجهز شده است و متأسفانه برخي ها در داخل به اين دشمن خيز برداشته و زمينه را براي حضور او در داخل کشور فراهم مي کنند که اين خطري بزرگ در کمين کشور است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به جريان ها و جناح بازي هاي سياسي امروز جامعه گفت: در جريان هاي سياسي بايد يک نگاه داشته باشيم و آن نگاه حق و براساس شاخص حق بايد باشد و هرچه بر پايه وابستگي بر جناح و گروه هاي سياسي بمانيم به نظام و دين اسلامي ضربه بيشتري وارد مي شود.

نکونام گفت: حرکت در مدار حق و ولايت فقيه در تمام مسئوليت ها به خصوص مسئوليت کارگزاران يک امر مهم و ضروري است و دل به دنيا بستن انسان را از توجه کردن به حق باز مي دارد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام تاکيد کرد: اگر کارها و اقدامات فقط در جلسات و آمارها خلاصه شود و در عرصه عمل و کف جامعه هيچ چيز مشاهده نشود، قطعا هيچ کاري از پيش نخواهد رفت و هيچ مشکل و کاستي در جامعه رفع نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام بابيان اينکه تکيه بر توان موجود و فعاليت درعرصه اقتصاد مقاومتي تنها راه برون رفت کشور از مشکلات است تصريح کرد: مطالبه کننده در کشور کم نيست و همه مطالبه مي‌کنند اما مشکل ما در مسئله اقتصاد مقامتي آن است که مجري و آن کسي که بايد در ميدان عمل وارد شود و اقتصاد مقاومتي را عملياتي کند، در ميدان عمل وارد نشده و اقتصاد مقاومتي بر زمين مانده است.

امام جمعه شهرکرد با تاکيد بر اين که گام اول براي تحقق اقتصاد مقاومتي را بايد دولتمردان بردارند تاکيد کرد: به يقيين تحقق اقتصاد مقاومتي يک أمر همگاني است و همه آحاد جامعه، قوا و مسئولان بايد در اين جهت نقش آفرين باشند اما فرماندهي و قرارگاه اين امر مهم بايد در دولت و توسط دولت شکل بگيرد و طبعا دولت اگر بخواهد فرماندهي کند و قرارگاه شکل بدهد، بايد يک قرارگاه عملياتي به دور از شعار،حرف و مطالبه‌گري شکل بدهد تا شاهد عملياتي شدن اقتصاد مقاومتي در جامعه باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۳:۰۴

2 Jan 2020