۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۲۸۷۴
کارشناس تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش فارسان خبر داد

برگزاري مسابقات بسکتبال آموزشگاه هاي ابتدايي شهرستان فارسان

کارشناس تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش فارسان گفت: مسابقات بسکتبال آموزشگاه هاي ابتدايي شهرستان با هداف ايجاد نشاط و ارتقاء روحيه دانش‌آموزان و توسعه و ارتقاء آمادگي جسماني و شناسايي استعدادهاي ورزشي دانش آموزان با شرکت شش تيم برگزار مي شود.
برگزاري مسابقات بسکتبال آموزشگاه هاي ابتدايي شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ ايوب رستمي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار داشت: مسابقات بسکتبال دوره ابتدايي شهرستان فارسان از روز يکشنبه مورخ  نوزدهم دي ماه آغاز شده است. 

هدف شناسايي استعدادهاي ورزشي شهرستان است

وي  هدف  از برگزاري اين مسابقات را  ايجاد نشاط و ارتقاء روحيه دانش‌آموزان و توسعه و ارتقاء آمادگي جسماني و شناسايي استعدادهاي ورزشي دانش آموزان عنوان کرد.


 وي ادامه داد: اين مسابقات با بازي آموزشگاه طالقاني و پرورش کُران آغاز شد  که در پايان تيم طالقاني با نتيجه ۲۶ بر ۱۴ از سد حريف خود گذشت، در بازي دوم تيم حکيم نظامي و آزادي پردنجان به مصاف همديگر رفتند که در يک بازي ديدني تيم حکيم نظامي توانست با نتيجه ۲۹ بر ۱۶ رقيب خود را مغلوب کند.


رستمي اظهار داشت: تيم قهرمان  اين دوره از مسابقات به مسابقات  قهرماني  آموزشگاه هاي  استان  که در بهمن ماه سال  جاري به ميزباني شهرکرد برگزار خواهد شد راه پيدا می کند.


انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۳:۳۶

29 Jan 2020